emea business monitor

Ανδρέας Αθανασόπουλος: “Μαθήματα επιβίωσης μέσα στην κρίση από τον Κωτσόβολο”

Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος σε συνέντευξη του στο Bloomberg, παρέδωσε μαθήματα επιχειρηματικής επιβίωσης και ανάπτυξης στην καρδιά της Ελληνικής κρίσης. “Αντί να μειώσουμε τοκόστος λειτουργίας επιλέξαμε να επενδύσουμε, και τα καταφέραμε”, λέει ο Αν. Αθανασόπουλος.

“Για να αντιστρέψουμε τα οικονομικά απτελέσματα της εταιρείας, θα έπρεπε να συρρικνωθούμε, να γίνουμε μικρότεροι και να ελπίζουμε σε κερδοφορίες ή να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας, κερδίζοντας από οικονομίες κλίμακας και οικονομίες πεδίου”, ανέφερε ο Αν. Αθανασόπουλος.

Ο Κωτσόβολος επέλξε να ακολουθήσει τον δύσκολο δρόμο και να επενδύσει και το στοίχημα αυτό απέδωσε. Για το οικονομικό έτος που λήγει τον Απρίλιο, ο όμιλος αναμένει κέρδη 13 εκατ. ευρώ, αντιστρέφοντας μια απώλεια ύψους 5,2 εκατ. ευρώ όταν ανέλαβε ο Αν. Αθανασόπουλος το 2013. Η ανάκαμψη βοήθησε τον Κωτσόβολο να γίνει το τμήμα της Dixons με την μεγαλύτερη αύξηση κερδών.

Εταιρείες όπως ο Κωτσόβολος, αναφέρει το Bloomberg, είναι η επιβεβαίωση πως με την σωστή στρατηγική, υπάρχουν κέρδη στην Ελλάδα, παρόλο που η οικονομία της χώρας έχει μπει στο «κλουβί», η εθνική παραγωγή έχει συρρικνωθεί 26% από το 2008 και το λιανικό εμπόριο έχει μειωθεί 54% στο αντίστοιχο διάστημα.

Ο Κωτσόβολος κατάφερε να το επιτύχει επενδύοντας σε προϊόντα και υπηρεσίες, προσαρμοσμένα σε μια αγορά που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε θέματα κόστους.

Κόστος – συνειδητοί πελάτες

“Επιδίωξη της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει το αποτύπωμα της και να πουλήσει περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων”, δήλωσε ο Αν. Αθανασόπουλος στο Bloomberg.

“Η εταιρεία έχει επίσης χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να ενισχύσει την ικανότητα των πελατών να μειώνουν το κόστος από πλευράς ηλεκτρικής ενέργειας, νερού και άλλων παραγόντων που σχετίζονται με το κόστος”, ανέφερε. “Η ικανότητά μας να παρατείνουμε τα οικονομικά οφέλη των πελατών μας με την επέκταση των εγγυήσεων των προμηθευτών ήταν επίσης βασικός μοχλός σε αυτά τα επιτεύγματα”.

“Η στρατηγική προέκυψε από την αναγκαιότητα σε μια αγορά που αντιμετώπισε τη συνεχή υποχώρηση του καταναλωτικού κλίματος και τη συνεχή μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των πελατών”, δήλωσε ο Αθανάσοπουλος. 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.