Μια νέα, φρέσκια εμπειρία τσαγιού ήρθε στην Ελλάδα! Το FUZETEA είναι η ολοκαίνουρια πρόταση απολαυστικού παγωμένου τσαγιού σε συνδυασμό με χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά που θα μας κάνει να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε για το παγωμένο τσάι.
Το FUZETEA βασίζεται σε ανατρεπτικούς και πρωτότυπους συνδυασμούς, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού, μαζί με φρούτα και βότανα και είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά σε έξι γεύσεις. Οι Black Ice Tea Λεμόνι με εκχύλισμα Λουίζας, Green Ice Tea Μάνγκο με εκχύλισμα Χαμομηλιού και Black Ice Tea Ροδάκινο με εκχύλισμα Ιβίσκου, είναι οι νέες, πρωτότυπες προτάσεις για όλες εκείνες τις στιγμές που θέλουμε να κάνουμε ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα και να «βυθιστούμε» σε γεύσεις και αρώματα.
Για όσους θέλουν απόλαυση χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες, τη σειρά FUZETEA συμπληρώνουν και οι 3 επιλογές ΖΕRO, Black Ιce Τea Λεμόνι, Black Ιce Τea Λευκό Ροδάκινο και Green Ιce Τea Passionfruit
Η Χριστίνα Μπόμπα, η Brand Ambassador του FUZETEA, εκφράζει απόλυτα τις αξίες του νέου προϊόντος, αφού παρόλο που βιώνει μια πολυάσχολη καθημερινότητα, πάντα φροντίζει να αφιερώνει χρόνο στον εαυτό της με μικρές στιγμές χαλάρωσης μέσα στην ημέρα της!
Η Nτιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, στην παρουσίαση του FUZETEA δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το FUZETEA είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για μια πρωτοποριακή μάρκα τσαγιού που συνδυάζει απολαυστικά εκχυλίσματα βοτάνων με φρούτα. Ακόμα πιο χαρούμενους αλλά και περήφανους μας κάνει το γεγονός ότι προέρχεται από βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού και είμαι σίγουρη ότι η γεύση του θα σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!
Στα πλαίσια αυτά, επιλέξαμε ως πρόσωπο του FUZETEA για την Ελλάδα και την Κύπρο, τη Χριστίνα Μπόμπα, ένα φρέσκο και δροσερό πρόσωπο που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμάς και αποτελεί την ιδανική επιλογή για να εκπροσωπήσει τον μοναδικό χαρακτήρα του FUZETEA και να μεταφέρει τα μηνύματα της νέας αυτής γευστικής εμπειρίας.»
To FUZETEA αποδεικνύει έμπρακτα πως η Τhe Coca-Cola Company εξελίσσεται, προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών που διαρκώς αλλάζουν.