Η Upstream “μπλοκάρει” από μόνη της εννιά στους δέκα νέους χρήστες!

Έντονη παρουσία της Upstream στην Βαρκελώνη και το Mobile World Congress, με την εταιρεία να έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τις νέες της υπηρεσίες και προϊόντα σε παλιούς και νέους συνεργάτες, ενώ σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας σε ικανοποιητικό βαθμό έχουν κινηθεί και οι επαφές νέους δυνητικούς πελάτες.

Η Upstream φέτος στην Βαρκελώνη έχει κινηθεί σε δύο βασικούς άξονες. Το πρόγραμμα zero D με το οποίο επιτρέπει σε συνεργαζόμενους πάροχους να εκμεταλλευτούν διαφημιστικά τον τερματισμό προγραμμάτων δεδομένων των χρηστών, προσφέροντας σε όσους έχουν μείνει από data τις βασικές λειτουργίες internet, όπως ειδήσεις, αναζήτηση και chat με άλλους χρήστες που έχουν επίσης μείνει από data, αρκεί να είναι σε σχετικά κοντινή απόσταση. 

Το προϊόν όμως που αποτελεί από μόνο του ισχυρή δέσμευση της εταιρείας και ταυτόχρονα της επιτρέπει να “χτίσει” ένα ισχυρό προφίλ ακόμα και αν βραχυπρόθεσμα μπορεί να της κοστίσει, είναι το Secure D.  Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ξεκίνησε να φτιάχνεται από τον Ιούλιο του 2017 και έκανε την πρεμιέρα του σαν προϊόν στη Βαρκελώνη. 

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Upstream υπηρεσίες σαν τις δικές της έχουν κατακλυστεί από bot τα οποία κάνουν registration στις υπηρεσίες της χρησιμοποιώντας είτε ανύπαρκτα νούμερα είτε υπαρκτούς αριθμούς τηλεφώνων χωρίς όμως οι πραγματικοί τους ιδιοκτήτες να γνωρίζουν ή να συμφωνούν με την χρήση και φυσικά τις χρεώσεις που αυτή συνεπάγεται. 

Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, η Upstream δημιούργησε τα δικά της προγράμματα ελέγχου των λογαριασμών των νέων χρηστών τα οποία καταγράφουν τις κινήσεις των λογαριασμών πριν και μετά την εγγραφή στις υπηρεσίες, ελέγχοντας της εγκυρότητα τους μέσα από ειδικά μοτίβα δραστηριότητας. 

Το εντυπωσιακό είναι πως το blocking rate αυτών των δραστηριοτήτων φτάνει και το 90%, κάτι που σημαίνει πως η εταιρεία πήρε την γενναία απόφαση να ξεκαθαρίσει από μόνη της εννιά στους δέκα νέους πελάτες, προτιμώντας να έχει ένα προφίλ αξιοπιστίας παρά εντυπωσιακών αριθμών χρηστών, κάτι που μπορεί βραχυπρόθεσμα να της κάνει “κακό”, όμως σε βάθος χρόνου θα λειτουργήσει μόνο υπέρ της. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ