Moosend: “Θωρακίστε” τα στοιχεία των πελατών σας κάτω από την οδηγία GDPR

Οι εταιρείες που συλλέγουν δεδομένα για τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα πρέπει να συμμορφωθούν σύμφωνα με την νέα αυστηρή οδηγία γύρω από την προστασία των δεδομένων των πελατών, από τις 25 Μαΐου. 

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (GDRP) αναμένεται να θέσει ένα νέο πρότυπο για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε ότι αφορά τα δεδομένα τους, αλλά και οι εταιρείες θα πρέπει να οργανώσουν τα συστήματα τους με τέτοιο τρόπο που να συμμορφώνονται με τα νέα δεδομένα. 

Ο συντονισμός με τα νέα δεδομένα απαιτεί υψηλό βαθμό ετοιμότητας από τις εταιρείες, καθώς η οδηγία GDPR έχει μια αρκετά πλατιά έννοια του τι αποτελεί προσωπικό δεδομένο του καταναλωτή και πως θα πρέπει αυτό να διαφυλαχτεί. Οι εταιρείες αναμένεται να έχουν το ίδιο επίπεδο ασφάλειας, είτε αναφερόμαστε στον αριθμό της πιστωτικής κάρτας ενός καταναλωτή είτε στο όνομα του. 

Επειδή η οδηγία αφήνει πολλά περιθώρια για διαφορετικές ερμηνείες, οι εταιρείες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές καθώς τα πρόστιμα των ελεγκτικών μηχανισμών αναμένονται ιδιαίτερα αυστηρά και να φτάσουν (ή να ξεπεράσουν) τα 4 εκατ. ευρώ.

Η οδηγία GDPR αφορά κάθε επιχείρηση που επεξεργάζεται ή αποθηκεύει προσωπικές πληροφορίες καταναλωτών της ΕΕ μέσα στα κράτη της ΕΕ, ακόμα και αν η εταιρεία δεν έχει έδρα μέσα στην ΕΕ. Όλες οι εταιρείες θα πρέπει να έχουν συμμορφωθεί με την οδηγία μέχρι τις 25 Μαΐου 2018. 

Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ότι έχει να κάνει με τα προσωπικά στοιχεία των πολιτών είναι ιδιαίτερα αυστηρή αναγκάζοντας ακόμα και εταιρείες κολοσσούς να αντιμετωπίζουν δικαστικές διαμάχες (βλ. Facebook).

Ειδικά οι εταιρείες που κύριο αντικείμενο της απασχόλησης τους το email marketing αντιμετωπίζουν πολύ μεγάλες προκλήσεις εναρμόνισης με την οδηγία GDPR, καθώς διαχειρίζονται πολύ μεγάλο όγκο προσωπικών δεδομένων τα οποία μέχρι πρότινος ήταν εκτός της κατηγοριοποίησης σαν προσωπικά δεδομένα και αναμένεται να αποτελέσουν την “γραμμή κρούσης” της νέας οδηγίας. 

Εδώ μπαίνει στο “παιχνίδι” η Μoosend η οποία με την εμπειρία της, μπορεί να προετοιμάσει κάθε εταιρεία ώστε να είναι έτοιμη μόλις ξεκινήσει η εφαρμογή της οδηγίας. Με ειδικά σεμινάρια μέσω διαδικτύου (webinars) η Moosend αναλαμβάνει την εκπαίδευση της εταιρείας σε ότι αφορά τον χειρισμό των προσωπικών στοιχείων των πελατών και την ορθή συμμόρφωση με την οδηγία GDPR. Τα σεμινάρια έχουν διάρκεια 1 ώρα και η εκπαίδευση γίνεται από τους Γιάννη Στεφανίδη Data protection Officer & CFO της Moosend και την Ινέ Αλεξάκη Head of Content της εταιρείας. 

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής στα σεμινάρια επισκεφτείτε την σελίδα της Moosend.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ