Anytime: 340.000 και συνεχίζει με “αέρα” καινοτομίας!

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα έως οικονομικά δεδομένα της Anytime η οποία μέσα στο διάστημα αυτό που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά έχει καταφέρει κα κερδίσει, αφενός την εμπιστοσύνη των πελατών – καταναλωτών, αφετέρου δε να “χτίσει” ένα εξαιρετικά δυνατό και ισχυρό brand το οποίο μπορεί πλέον να “σταθεί” μόνο στην αγορά.

Μπορεί λοιπόν η Interamerican να είναι μεγάλη και σίγουρη, η Anytime όμως είναι νέα, μοντέρνα, καινοτόμα και με “πλούσια” μαμά και ως εκ τούτου έχει καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις, αλλά και τους αριθμούς.

Σήμερα λοιπόν η Anytime έχει καταφέρει το πελατολόγιο της να αριθμεί 340.000 πελάτες, από τους οποίους μάλιστα το 10% περίπου είναι πελάτες που έχουν υιοθετήσει την υπηρεσία By The Mileγεγονός εξαιρετικά ενθαρρυντικό, τόσο για την ίδια την υπηρεσία, όσο και για την εταιρεία, αλλά κυρίως τα στελέχη της που βλέπουν, με αποδείξεις, πως οι πελάτες – καταναλωτές είναι έτοιμοι να “δοκιμάσουν” και να “επενδύσουν” σε καινοτόμα προϊόντα.

Στο πλαίσιο αυτό η ομάδα της Anytime έχει προσφέρει υπηρεσίες – προϊόντα σε συνεργασία με εταιρείες όπως η Shell και ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ διευρύνοντας έτσι το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων που προσφέρει στους πελάτες, ενώ στο επόμενο διάστημα αναμένεται η προσπάθεια αυτή να ενταθεί, καθώς πρόθεση της διοικητής ομάδας της Anytime είναι να κάνει αισθητή την παρουσία της, τόσο στις ασφάλισης κατοικιών, αλλά και υγείας.

Η ανάπτυξη αυτή θα γίνει , όπως ανάφεραν σχετικά, στελέχη της εταιρείας, στο EMEAgr, ακολουθώντας την πορεία ανάπτυξης της Anytime και στα προϊόντα αυτοκινήτου καθώς σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να απολέσουν το στοιχείο της καινοτομίας που τους χαρακτηρίζει. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ