Τεχνητή Νοημοσύνη, AR και πολλά Live Events προβλέπει η Deloitte για το 2018

Η Delotte, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών παγκοσμίως, εξέδωσε πρόσφατα την έκθεση της με τις προβλέψεις της για την αγορά της τεχνολογίας το 2018. Οι προβλέψεις αυτές καλύπτουν θέματα από την ανάπτυξη της επαυξημένης πραγματικότητας μέχρι τον διαφαινόμενο θρίαμβο των ζωντανών προγραμμάτων στο διαδίκτυο.

Οι προβλέψεις αυτές είναι μέρος της 17ης Ετήσιας Έκθεσης Τεχνολογίας,  Πολυμέσων και Τηλεπικοινωνιών και εκτός από μερικά πολύ χρήσιμα στοιχεία για τις τεχνολογικές συνήθειες των χρηστών, περιέχει και αρκετά στοιχεία για το μέλλον της τεχνολογίας. Αν και πολλές από αυτές τις προβλέψεις είναι για το 2018, υπάρχουν και προβλέψεις που αναφέρονται σε μελλοντική ανάπτυξη. 

Ο Paul Sallomi, αντιπρόεδρος της Deloitte δήλωσε σχετικά με την έκθεση ” Έχουμε φτάσει πια σε ένα σημείο καμπής όπου η υιοθέτηση του Machine Learning για τις επιχειρήσεις είναι έτοιμη να επιταχυνθεί και να οδηγήσει στην βελτίωση των λειτουργιών των επιχειρήσεων, στην καλύτερη λήψη αποφάσεων και την παροχή βελτιωμένων ή και εντελώς καινούργιων προϊόντων και υπηρεσιών”.

Οι μεγάλες προβλέψεις της Deloitte για το 2018, είναι οι εξής, 

  • Άνθηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας. Πάνω από 1 δις. χρήστες smartphone θα χρησιμοποιήσουν εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, τουλάχιστον μια φορά μέσα στο 2018, με 300 εκατ μηνιαίως και δεκάδες εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση.
  • Όσο αυξάνονται οι διαφημίσεις, τόσο θα μεγαλώσει η τεχνολογία που τις μπλοκάρει. Τα τρία τέταρτα των ενηλίκων στην Βόρεια Αμερική χρησιμοποιούν ήδη τουλάχιστον μια εφαρμογή αποκλεισμού διαφημίσεων, αν και μόνο το 10% χρησιμοποιούν πάνω από μια εφαρμογή. Οι Millennials έχουν πάνω από 70% πιθανότητα να χρησιμοποιούν τέσσερις και πάνω εφαρμογές, ενώ οι καταναλωτές που αποτελούν το ”φιλέτο” των διαφημίσεων, νέοι, μορφωμένοι, με ψηλά εισοδήματα και σταθερή εργασία, είναι πολύ πιθανό να είναι υπερβολικά ευαίσθητοι στο θέμα των διαφημίσεων και χρησιμοποιούν πολλές εφαρμογές για να τις μπλοκάρουν.
  • Τα ζωντανά γεγονότα και προγράμματα θα συνεχίσουν να κυριαρχούν. Οι τηλεθεατές στις ΗΠΑ παρακολουθούν περίπου 1,1 δισ. ώρες ζωντανά προγράμματα καθημερινά, σε μια βιομηχανία που αναμένεται να δημιουργήσει πάνω από 545 δισ. δολάρια σε άμεσα έσοδα για το 2018, με τις διαφημίσεις και τις συνδρομές  να αντιπροσωπεύουν περίπου 358 δισ. δολάρια από αυτό το ποσό. Η ζωντανή ροή θα φτάσει τα 7,4 δισ δολάρια το 2018 και η Κίνα θα παραμείνει η μεγαλύτερη αγορά για Live Streaming με 4,4 δισ. δολάρια το 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 86% από το 2016
  • Τα έσοδα από e-sports θα περάσουν τα 1 δισ δολάρια για πρώτη φορά το 2018, ενώ αναλογικά το 2015 ήταν στα 325 εκατ. δολάρια. Οι ώρες που παρακολουθούν οι χρήστες έφτασαν στις περίπου 6 δισ παγκοσμίως το 2016, πέντε φορές παραπάνω από το 2010, με ετήσια αύξηση 19% και εξακολουθεί να ισοδυναμεί με μόνο 5,33 ημέρες της ζωντανής παρακολούθησης τηλεόρασης στις ΗΠΑ. Η Κίνα αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των ωρών προβολής και δημιούργησε 11,1 δισ. streams το 2016, σημαντικά πάνω από το 2,7 δις για τη Βόρεια Αμερική.
  • Οι άνθρωποι θα ανοίξουν τα πορτοφόλια τους για τις ψηφιακές συναλλαγές. Μέχρι το τέλος του 2018, το 50% των ενηλίκων στις αναπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο απευθείας online συνδρομές σε μέσα ενημέρωσης, και μέχρι το τέλος του 2020, ο μέσος όρος θα έχει διπλασιαστεί σε τέσσερις. Το 2020, θα υπάρχουν 680 εκατομμύρια ψηφιακές συνδρομές.
  • Η αγορά κινητής τηλεφωνίας είναι κορεσμένη, με περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στις αναπτυγμένες χώρες να έχουν ένα τηλέφωνο. Το ένα πέμπτο των σπιτιών της Βόρειας Αμερικής θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους στο Διαδίκτυο μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας. Την ίδια στιγμή, η Deloitte προβλέπει το 45% των ενηλίκων χρηστών smartphone παγκόσμια και το 65% των Millennials θα ανησυχούν ότι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους πάρα πολύ για ορισμένες δραστηριότητες και μπορεί να προσπαθήσει να περιορίσει τη χρήση τους το 2018.
  • Μέχρι το 2023 περισσότερα από 1.850 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο, ή 5 εκατομμύρια την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι στοιβαχτούν όλα τα τηλέφωνα που πωλούνται σε ένα έτος, θα καλύψει την μισή απόσταση μέχρι το φεγγάρι. Και αυτοί οι χρήστες θα αλληλεπιδρούν με το smartphone τους 65 φορές την ημέρα το 2023, 20% πιο πολύ από το 2018.
  • Οι Νέοι θα συνεχίσουν να βλέπουν όλο και λιγότερο τηλεόραση με τη μείωση να φτάνει το 4% έως 11% ανά έτος στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Βρετανία το 2018 και το 2019. Το ποσοστό μείωσης είναι σταθερό εδώ και επτά χρόνια και έχει φτάσει το 40% των τηλεθεατών πριν από επτά χρόνια. Τα μέσα που αποσπούν την προσοχή τους νέους μακριά από την παραδοσιακή τηλεόραση, όπως τα smartphones, τα social media, και τα πειρατικά βίντεο,φτάνουν σιγά σιγά σε σημείο κορεσμού.

Αν και η έκθεση έχει στοιχεία για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, τα στοιχεία αυτά με τις απαραίτητες προσαρμογές εφαρμόζονται σε κάθε μεριά του ανεπτυγμένου κόσμου και δείχνουν την μαζική αλλαγή του ενδιαφέροντος των χρηστών και τις νέες τάσεις και εφαρμογές που αναπτύσσονται. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ