Imagine: Η Interamerican το φαντάστηκε και αυτό πέτυχε!

Τους “καρπούς” του προγράμματος καινοτομίας Imagine, το οποίο έχει εισαγάγει από το 2016 και που εντάσσεται στην γενικότερη εταιρική στρατηγική ανάπτυξης της ασφαλιστικής, αρχίζει να απολαμβάνει η Interamerican, καθώς έως τώρα, 17 ομάδες αποτελούμενες από 66 υπαλλήλους της εταιρείας – η συμμετοχή των οποίων ήταν εθελοντική – αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του προγράμματος που είναι αρκούντως απαιτητικές.

Κεντρική ιδέα του προγράμματος αποτελεί η δημιουργική συμμετοχή των εργαζομένων με κατάθεση νέων ιδεών στην ψηφιακή πλατφόρμα του προγράμματος και η υλοποίησή τους, σε επόμενα βήματα, μέσα από διατμηματικές ομάδες και συνεργασίες που βασίζονται σε ένα νέο, ευέλικτο τρόπο εργασίας. Στόχος είναι η καλλιέργεια μιας κουλτούρας καινοτομίας, βασισμένης στο ενδιαφέρον και την ευρηματικότητα των εργαζομένων της εταιρείας. Μέχρι και σήμερα, έχουν υποβληθεί στην πλατφόρμα του “Imagine” περισσότερες από 120 νέες ιδέες. Οι περισσότερο υποσχόμενες ιδέες έχουν υποβληθεί στη μεθοδολογία “Accelerator”, που υιοθετήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2016, δίνοντας ως αποτέλεσμα 17 minimum value propositions, 5 business cases και 3 value propositions, σημαντικής αξίας για την Interamerican.

Έως τώρα λοιπόν, 17 ομάδες “Accelerator” αποτελούμενες από 66 υπαλλήλους της εταιρείας -η συμμετοχή των οποίων ήταν εθελοντική- αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του προγράμματος, ενώ εκπαιδεύτηκαν εφαρμόζοντας την “Accelerator” μεθοδολογία. Το κύριο χαρακτηριστικό της εν λόγω μεθοδολογίας είναι ότι, με την υποβολή κάθε ιδέας σε αυστηρούς ελέγχους μέσω πειραματισμού – δοκιμασίας, καθορίζεται με βεβαιότητα αν η ιδέα έχει αξία ή όχι. Έχουν πραγματοποιηθεί, ήδη, 199 πειράματα και έχουν εμπλακεί σχεδόν 6.000 υπάρχοντες και δυνητικοί πελάτες κατά το testing, το pivoting και το in/validation των περισσότερο υποσχόμενων ιδεών. Επιπλέον, 150 εργαζόμενοι της Interamerican έχουν έρθει σε επαφή με το πρόγραμμα συμμετέχοντας σε ομάδα, workshop, demo day ή σε άλλη σχετική με το πρόγραμμα εκδήλωση.

Ακόμη, 11 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν ολοκληρώσει το coaching πρόγραμμα και είναι σε θέση να εκπαιδεύσουν και να σχηματίσουν νέες ομάδες, αναλαμβάνοντας νέες πρωτοβουλίες. Οι ίδιοι άνθρωποι αποτελούν τη βάση από την οποία η εταιρεία έχει επιλέξει “innovation boosters” για την τρίτη φάση του “Interamerican Accelerator”. H τρίτη φάση ξεκίνησε πρόσφατα , στις 8 Νοεμβρίου, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πλήθους υπαλλήλων και θα διαχειριστεί πέντε σημαντικές προκλήσεις, στο πλαίσιο της επιχειρησιακής στρατηγικής της εταιρείας.

Και η βράβευση στα Marketing Excellence Awards

Δύο σημαντικές διακρίσεις για το πρόγραμμα καινοτομίας “Imagine” απέσπασε η Interamerican στα Marketing Excellence Awards, τον καταξιωμένο θεσμό αναγνώρισης των καλύτερων πρακτικών Marketing σε όλο το εύρος του επιχειρείν στην Ελλάδα, που οργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Στη φετινή επετειακή εκδήλωση, η εταιρεία βραβεύθηκε στην κατηγορία “Employee Marketing Communications” και ακόμη, στην ειδική κατηγορία “Being the Best of the Best”, για τον πιο πρωτότυπο και  πρωτοποριακό σχεδιασμό marketing και την υψηλότερη βαθμολογία, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ