O όμιλος McArthurGlen δεν κάνει εκπτώσεις στην ανάπτυξη

Ο όμιλος McArthurGlen, εταιρεία ανάπτυξης, κατοχής, και διαχείρισης εκπτωτικών εμπορικών κέντρων, ανακοίνωσε ακόμη έναν ακόμα χρόνο ανάπτυξης με συνολικές πωλήσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο των 24 κέντρων που ανήλθαν στα 4,5 δισ. ευρώ για το 2017. Πρόκειται για μια εξαιρετική απόδοση που δείχνει συνεχή αύξηση των πωλήσεων, χρόνο με το χρόνο.

Η Julia Calabrese, CEO του ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: “Αυτά τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι η στρατηγική μας για την παροχή μιας άριστης αγοραστικής εμπειρίας και μίας ολοκληρωμένης πρότασης ψυχαγωγίας σε όλο το χαρτοφυλάκιό μας, έχει βρει ανταπόκριση σε τοπικούς και διεθνείς καταναλωτές”.

Τους τελευταίους 12 μήνες, το πρόγραμμα νέας ανάπτυξης, εξαγοράς και επέκτασης έχει ως αποτέλεσμα την προσθήκη νέων καταστημάτων λιανικής, συνολικού εμβαδού 85.000 τ.μ., σε μεγάλες περιοχές επιρροής και τουριστικές περιοχές, εξυπηρετώντας συνολικά 160 εκατ. καταναλωτές που βρίσκονται σε εμβέλεια έως και 90 λεπτών. Μέσα από αυτά τα νέα κέντρα και τις επεκτάσεις που πραγματοποιεί, ο όμιλος McArthurGlen έχει δημιουργήσει 400 επιπλέον καταστήματα, έχει συνεργαστεί με πάνω από 100 νέες εμπορικές επωνυμίες, έχει αυξήσει την επισκεψιμότητα σε 90 εκατ. επισκέψεις και έχει δημιουργήσει περίπου 3.000 νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό των εργαζομένων σε όλο το χαρτοφυλάκιό μας στα 30.000 άτομα”.

“Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την ανάθεση των καθηκόντων Chief Customer Office, στον Tom Enraght- Moony καθώς ενισχύει τη δέσμευσή μας για παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στους πελάτες μας και στις εμπορικές επωνυμίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε”.

Οι τελευταίοι 12 μήνες

Τον Απρίλιο του 2017, ο Όμιλος άνοιξε το πρώτο εμπορικό εκπτωτικό κέντρο στη Νότια Γαλλία, το Designer Outlet Provence, το οποίο αναμένεται να προσελκύσει σχεδόν δύο εκατομμύρια επισκέπτες έως το τέλος του έτους. Το κέντρο των 120 εκατ. ευρώ θα ανοίξει το τελευταίο κατάστημά του τον Νοέμβρη, καθώς το εμβληματικό πολυκατάστημα Printemps ανοίγει τις πόρτες του πρώτου εκπτωτικού καταστήματός του, στα 150 χρόνια λειτουργίας του.

Τον Απρίλιο του 2017, ο όμιλος ολοκλήρωσε την εξαγορά της Rosada Fashion Outlet στην Ολλανδία, η οποία προσελκύει 19,8 εκατ. καταναλωτές που βρίσκονται σε απόσταση 90 λεπτών και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα στο χαρτοφυλάκιο του McArthurGlen. Επιπλέον, τέσσερα από τα πιο πετυχημένα κέντρα του McArthurGlen – τα Serravalle και Noventa στην Ιταλία, το Roermond στην Ολλανδία και το Parndorf στην Αυστρία – έχουν επεκτείνει τις δραστηριότητές τους.

Με ένα χαρτοφυλάκιο 3.000 καταστημάτων ο όμιλος έχει συνάψει περισσότερες από 500 συμφωνίες εκμίσθωσης τους τελευταίους 12 μήνες. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ σε πολυτελείς, υψηλού προφίλ και δημοφιλείς εμπορικές επωνυμίες που συνεργάζονται με την McArthurGlen για πρώτη φορά. Οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης του ομίλου έχουν ενισχυθεί με περισσότερες από 100 νέες εμπορικές επωνυμίες, από την Longchamp και τη Montblanc στο Roermond έως τη Hotel Chocolat στο Cheshire Oaks και τη Fendi στο Serravalle.

Ο Adrian Nelson, Διευθυντής Leasing και Brand Development του ομίλου McArthurGlen, δήλωσε, “Ο όμιλος McArthurGlen έχει καταγράψει αποτελέσματα υψηλής απόδοσης σε περίπου 1.000 κορυφαία brands. Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας, συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε νέες ιδέες σε όλο το χαρτοφυλάκιό μας, οι οποίες συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τους τελευταίους 12 μήνες έχουμε εισάγει νέες κατηγορίες
προϊόντων και κάθε εμπορικό κέντρο μας, εξελίσσει τον συνδυασμό των εμπορικών επωνυμιών του σύμφωνα με το προφίλ των πελατών του”.

“Τα τελευταία δύο χρόνια, αναθεωρούμε επίσης τη στρατηγική μας στον τομέα τροφίμων και ποτών (F&B) έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, ενώ πρόσφατα ο Michiel Reuvers ανέλαβε Διευθυντής του τομέα Hospitality. Αναπτύσσοντας μια ισορροπημένη επιλογή διεθνώς γνωστών εμπορικών επωνυμιών στον τομέα F&B σε συνδυασμό με τις εμβληματικές εγχώριες εταιρείες, έχουμε αυξήσει τις πωλήσεις στον τομέα F&B κατά 15%. Μέσα στο επόμενο έτος θα εισάγουμε περίπου 20 νέες επιλογές F&B στο χαρτοφυλάκιο, αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο το συνδυασμό των εμπορικών επωνυμιών μας προκειμένου να ενισχύσουμε την εμπειρία του επισκέπτη”

Ο τουρισμός παραμένει βασικός παράγοντας ανάπτυξης για το McArthurGlen. Τους τελευταίους 12 μήνες οι πωλήσεις αφορολόγητων ειδών έχουν αυξηθεί κατά 13%, με τις αντίστοιχες διεθνείς δαπάνες να σημειώνουν αύξηση κατά 50% σε μια τριετή χρονική περίοδο. Η Κίνα, η Ρωσία και η Νότια Κορέα παραμένουν οι πιο σημαντικές αγορές, στις οποίες αναλογεί περισσότερο από το 50% όλων των πωλήσεων αφορολόγητων ειδών, δαπάνη που είναι κατά μέσο όρο 6 φορές μεγαλύτερη από αυτήν άλλων πελατών.

Συνοπτικά τους τελευταίους 12 μήνες στον όμιλο McArthurGlen έχουν προστεθεί :
– Νέοι χώροι λιανικής πώλησης, συνολικού εμβαδού 85.000 τ.μ.
– Γραμμή ενεργής ανάπτυξης εμβαδού 150.000 τ.μ.
 100 νέα συνεργαζόμενα brands.
 Οι συναλλαγές τροφίμων & ποτών αυξήθηκαν κατά +15% σε διάστημα δύο ετών.
– Η αύξηση πωλήσεων αφορολόγητων ειδών κατά +50% σε διάστημα τριών ετών

Το μέλλον

Ο Mike Natas, Joint Managing Director of Development της McArthurGlen, δήλωσε, «Ο τομέας εκπτωτικών εμπορικών κέντρων στην Ευρώπη εξακολουθεί να έχει υψηλότερες αποδόσεις σε σχέση με τον ευρύτερο τομέα λιανικών πωλήσεων και ο όμιλος McArthurGlen είναι σε θέση να αξιοποιήσει τη συνεχή του δύναμη στην αγορά, μέσω νέων ευκαιριών εξαγοράς, κοινοπραξιών και επεκτείνοντας το υπάρχον χαρτοφυλάκιό μας».

Αναμένεται να αυξήσουμε το συνολικό GLA μας στα 900.000 τ.μ. εντός των επόμενων τριών ετών, ενισχύοντας περαιτέρω την ηγετική θέση μας στην Ευρώπη. Σε αυτό το έτος ρεκόρ ως προς την επέκταση του ομίλου, έχουμε μια γραμμή ενεργής ανάπτυξης περίπου 150.000 τ.μ. νέων καταστημάτων λιανικής σε έξι στρατηγικές περιοχές, στις οποίες θα ανοίξουν περίπου 700 νέα καταστήματα που θα ενταχθούν στο
χαρτοφυλάκιό μας”

Οι βασικές εξελίξεις περιλαμβάνουν:

 Το McArthurGlen Designer Outlet Malaga, το οποίο αναμένεται να ανοίξει το φθινόπωρο του 2018 θα είναι το πρώτο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο της νότιας Ισπανίας και σηματοδοτεί την είσοδο του ομίλου στην ισπανική αγορά. Το νέο κέντρο αξίας 115 εκατ. ευρώ το οποίο αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη Sonae Sierra, άρχισε να κατασκευάζεται αυτό το καλοκαίρι και θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις καλύπτοντας συνολική επιφάνεια 30.000 τ.μ. GLA με 4.350 θέσεις στάθμευσης.

– Την άνοιξη του 2019, αναμένεται να ανοίξει το McArthurGlen Designer Outlet Vancouver Airport Phase II το οποίο έχει έναν από τους υψηλότερες όγκους πωλήσεων όλων των εμπορικών κέντρων στον Καναδά. Σε μια συνεχή συνεργασία ανάμεσα στο McArthurGlen και στο Vancouver Airport Authority, στη δεύτερη φάση του κέντρου θα προστεθούν 40 νέα καταστήματα και θα αυξήθεί το συνολικό GLA στα 29.700 τ.μ.

– Το φθινόπωρο του 2019, ανοίγει το εκπτωτικό εμπορικό κέντρο McArthurGlen Ashford Phase II, το οποίο θα προσθέσει 35 νέα καταστήματα, εστιατόρια και καφετέριες και 1.200 επιπλέον θέσεις στάθμευσης σε αυτό το δημοφιλές κέντρο που σχεδίασε ο Richard Roger, με συνολικό GLA 26.300 τ.μ.

– Διερύνοντας το χαρτοφυλάκιο της McArthurGlen στα 26 εμπορικά κέντρα που αναμένεται να έχουν ανοίξει έως το 2020, το Εκπτωτικό εμπορικό κέντρο McArthurGlen Remscheid θα είναι το επόμενο εμπορικό κέντρο που θα ανοίξει στην περιζήτητη γερμανική αγορά. Επενδύοντας 165 εκατ. ευρώ στο έργο, το νέο εμπορικό κέντρο συνολικού εμβαδού 27.000 τ.μ. με 2.500 θέσεις στάθμευσης θα αποτελέσει έναν εξαιρετικό πόλο έλξης για 21 εκατ. άτομα που βρίσκονται σε απόσταση 90 λεπτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ