Δεν “τραβάει” ο – “νέος” – Σκλαβενίτης!

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του Joker ο “νέος” Σκλαβενίτης (τα καταστήματα δηλαδή που προστέθηκαν στο δίκτυο του Σκλαβενίτη) δεν φαίνεται να “τραβάει”, καθώς έως σήμερα φαίνεται ότι έχει καταφέρει να “φέρει” πίσω μόλις το 35% των παλαιών καταναλωτών του Μαρινόπουλου και των πάλαι ποτέ Carrefour.

Φυσικά ο χρονικός ορίζοντας για να κρίνει κάποιος το εν λόγο εγχείρημα είναι μικρός και οπωσδήποτε θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να γίνει ένας ασφαλέστερος απολογισμός της συγκεκριμένης επιχειρηματικής συμφωνίας. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση τα νούμερα είναι νούμερα και επειδή τα νούμερα συνήθως “λένε” την αλήθεια έχουν προκαλέσει μεγάλο πονοκέφαλο στη διοίκηση της εταιρείας

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε φυσικά πως το “πρότζεκτ” Μαρινόπουλος ήταν, και συνεχίζει να είναι, ένα εξαιρετικά περίπλοκο “πρότζεκτ” για το “σύστημα” Σκλαβενίτης με το μεγαλύτερο “αγκάθι”  να συνδέεται με την εξάπλωση του “brand” σε όλη την επικράτεια όταν την περίοδο πριν αποκτήσει τα καταστήματα της αλυσίδας Μαρινόπουλος η παρουσία του περιορίζονταν αυστηρά εντός Αττικής και ειδικότερα εντός τους Λεκανοπεδίου!

Το θέμα παρακολουθούν στενά κορυφαία κυβερνητικά στελέχη, αλλά και το Μέγαρο Μαξίμου, καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η συμφωνία ολοκληρώθηκε με τις “ευλογίες” της κυβέρνησης! 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ