Παν. Τσινάβος: Η Κρι Κρι θα μείνει Ελλάδα, θα στηρίξει την Ελλάδα

Την συνεχόμενη ανοδική πορεία της Κρι Κρι, την εδραίωση της στην συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή και τις αυξανόμενες εξαγωγικές της δραστηριότητες, ανέλυσε ο πρόεδρος της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος σε χθεσινή εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας σειράς γιαουρτιού “ΚΡΙ ΚΡΙ Στραγγιστό & Αγαπημένο

Η Κρι Κρι είναι μια από τις εταιρείες που δεν χτυπήθηκαν από την ύφεση, με διαθέσιμα κεφάλαια μεγαλύτερα του δανεισμού της, με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα και υψηλή θέση στην έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων

hdr
hdr

Καθόλου άσχημα για μια εταιρεία που πριν 15 χρόνια, έφτιαχνε γιαούρτι μόνο για την τοπική της αγορά και σήμερα σκέφτεται να ανοίξει εργοστάσιο στην Βρετανία που αποτελεί τον Νο1 εξαγωγικό της προορισμό, ενώ κοιτάζει και την αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας για την κατασκευή μονάδας προκειμένου να διαχειριστεί τα υψηλά κόστη των αεροπορικών μεταφορών.

Παρ όλες όμως τις σειρήνες του εξωτερικού και το σκιερό επενδυτικό και αναπτυξιακό Ελληνικό κλίμα, ο Π. Τσινάβος τόνισε πως η εταιρεία δεν έχει σκοπό να αφήσει την Ελλάδα και θα μείνει στη χώρα για να παλέψει για την στήριξη της, ενώ δεν παρέλειψε να εκδηλώσει την ικανοποίηση του για τα τελευταία νομοθετήματα της κυβέρνησης που όπως είπε είναι σε σωστή βάση και θα βοηθήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου. 

krikri3

Η Κρι Κρι είναι στην δεύτερη θέση της αγοράς γιαουρτιού με μερίδιο 14,2%, ενώ αντίστοιχη θέση κατέλαβε φέτος και στην αγορά του παγωτού. Αν συνυπολογιστεί και η τροφοδοσία των private labels, το μερίδιο της εταιρείας φτάνει το 25%, ένας στου τέσσερις Έλληνες δηλαδή τρώει γιαούρτι Κρι Κρι. Οι εξαγωγές αποτελούν το 30% του κύκλου εργασιών της, με στόχο το ποσοστό αυτό να φτάσει το 50% στο προσεχές διάστημα. 

Το γιαούρτι που παράγεται στο εργοστάσιο των Σερρών βρίσκεται ως προϊόν ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια μεγάλων πελατών στην Αγγλία, όπως Tesco, Waitrse, Sainsbury’s, Aldi κ.α, καθώς επίσης και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Θα πρέπει να σημειωθεί πως στην Ευρώπη τα private label προϊόντα αντιπροσωπεύουν το 30%-50% της συνολικής αγοράς, σε αντίθεση με την Ελλάδα που η συγκεκριμένη αγορά καταλαμβάνει μερίδιο περίπου 20%.

Το γιαούρτι αποτελεί το 70% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας που αναμένεται να διαμορφωθούν στα 81 εκατ. ευρώ για το 2017. Στο πρώτο εξάμηνο του 2017 τα έσοδα της Κρι Κρι διαμορφώθηκαν στα 41,19 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18,4% σε σχέση με το περσινό εξάμηνο, τα κέρδη ebitda ενισχύθηκαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 6,17 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 4,9 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2016. Στην εταιρεία απασχολούνται 350 εργαζόμενοι και επιπλέον 200 πωλητές.

krikri5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ