Μύλοι Λούλη: Συνδιοργανωτές στην πρώτη Γιορτή Ψωμιού στον Βόλο

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 1η Γιορτή ψωμιού που διοργάνωσε η Μύλοι Λούλη σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών και το Επιμελητήριο Μαγνησίας στο Βόλο.

Από την Παρασκευή 13/10 έως και την Δευτέρα 16/10 μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο στην παραλία του Βόλου και να συμμετάσχουν στη μεγάλη Γιορτή Ψωμιού. Ο σκοπός της εκδήλωσης ήταν να έρθουν οι πολίτες κοντά με την αξία του παραδοσιακού φρέσκου ψωμιού, αυτού που μόνο στο φούρνο της γειτονιάς του μπορεί κανείς να βρει.

Οι αρτοποιοί της Μαγνησίας έκαναν ζωντανή αρτοποίηση για τον κόσμο και αμέσως μετά το ψήσιμο μοίραζαν στον κόσμο τα φρεσκοζυμωμένα αρτοσκευάσματα. Παράλληλα, διοργάνωσαν ειδικά δρώμενα για τα παιδιά με θέμα το ψωμί και τη διατροφή, ενώ ειδικός διατροφολόγος μίλησε για τη διατροφική πυραμίδα, δίνοντας πολύτιμες οδηγίες για την ισορροπημένη διατροφή και τη θέση και την αξία του ψωμιού σε αυτή.

Το μήνυμα που έστειλαν οι συνδιοργανωτές με τη συγκεκριμένη διοργάνωση ήταν πως ως καταναλωτές πρέπει να είμαστε ενήμεροι για την προέλευση του ψωμιού που τρώμε και πως φρέσκο ψωμί είναι μόνο αυτό που ζυμώνεται και ψήνεται την ίδια μέρα.

Η διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων και μάρκετινγκ της “Μύλοι Λούλη”, Εύη Λούλη, ανέφερε σχετικά: “Το όραμα για αυτή την γιορτή ξεκίνησε πριν 3 χρόνια. Επιτέλους, είμαστε στην ευχάριστη θέση να το δούμε να υλοποιείται με τη συμβολή του Σωματείου Αρτοποιών της Μαγνησίας και των χορηγών μας. Ο σκοπός μας είναι να γνωρίσει ο κόσμος τη διαδικασία της άλεσης του σταριού, του ζυμώματος και του ψησίματος του φρέσκου ψωμιού”.

Η εταιρεία

Ξεκινώντας από ένα μικρό μύλο στην Ήπειρο πριν από 230 χρόνια, η εταιρεία “Μύλοι Λούλη” συνεχίζει μέχρι σήμερα να προσφέρει τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά μένοντας πιστή στην παράδοση και την ποιότητα, ακολουθώντας πάντα τις ανάγκες των καταναλωτών της.

Η “Μύλοι Λούλη” σήμερα δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με δύο υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής στη Σούρπη και στο Κερατσίνι, κατέχοντας την 1η θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία σε αλέσεις, πωλήσεις και τεχνολογία, αποτελώντας κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας για περισσότερα από 230 χρόνια. Ανέκαθεν μέσα στα χρόνια η φιλοσοφία της εταιρείας ήταν να υποστηρίζει και να ενισχύει την κοινωνία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ