Το Reportbrain μεταβάλλει ριζικά το τοπίο του Media Monitoring με την βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Big Data, Data Analytics και πραγματικός χρόνος. Μια νέα εισβολή στο εταιρικό DNA κάθε επιχείρησης, που πρέπει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις υψηλής τεχνολογίας για να εδραιωθεί σε έναν ψηφιακό πλέον κόσμο.

Η παγκόσμια κοινότητα παράγει σήμερα τεράστιους όγκους πληροφοριών, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για τριπλασιασμό τους έως το 2018. Ένα μεγάλο μέρος αυτών των δεδομένων, αντιστοιχεί στο περιεχόμενο που παράγεται από παραδοσιακά και νέα Μέσα και φυσικά στον διάλογο που αναπτύσσεται πλέον στα κοινωνικά δίκτυα.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να συγκεντρώσει όλα αυτά τα δεδομένα; Πώς μπορεί να τα φιλτράρει; Πώς μπορεί να τα αξιοποιήσει; Ευτυχώς, υπάρχουν οργανισμοί που βοηθούν τις επιχειρήσεις να βγάλουν κάποιο νόημα και να αντιμετωπίσουν αυτό το χάος.

reportbrain_980620

Ένας τέτοιος οργανισμός είναι το Reportbrain, μια καινοτόμος ελληνική εταιρεία, βραβευμένη από παγκόσμιους φορείς για την έρευνα και ανάπτυξη αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης, Machine Learning και Deep Learning φέρνοντας την επανάσταση στη διαδικασία σχεδιασμού, στην εργασία στα παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία χρησιμοποιεί αλγορίθμους Natural Language Processing, επεξεργάζεται και αναλύει καθημερινά περίπου 4 εκατομμύρια άρθρα, σε 24 γλώσσες, σε παγκόσμιο επίπεδο, αναγνωρίζοντας πρόσωπα και εταιρείες και καταδεικνύοντας σχέσεις μεταξύ αυτών που θα ήταν πρακτικά αδύνατο μέσα σε όλο αυτό τον όγκο πληροφορίας να ανιχνευτούν. Επιπλέον επεξεργάζεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα αυτά σε πραγματικό χρόνο (real-time) χρησιμοποιώντας την δική της υποδομή στην Ευρώπη και την Αμερική.

Σε δεύτερη ανάγνωση αποτελεί ένα ώριμο data analytics εργαλείο που παρέχει ουσιαστική πληροφορία, η οποία αφενός καθορίζει την χρησιμότητα των δεδομένων και αφετέρου βοηθά την επιχείρηση να βελτιώσει ραγδαία την ανταγωνιστικότητα της. Χρησιμοποιώντας μια ολοκληρωμένη Big Data στρατηγική, η κάθε επιχείρηση μπορεί να αφουγκραστεί τις προτιμήσεις των πελατών της και παράλληλα να βρει νέους τρόπους προσέλκυσης πελατών, καθώς τα data analytics μπορεί να της φανερώσουν τους λόγους για τους οποίους έχει ή δεν έχει απήχηση σε συγκεκριμένα αγοραστικά κοινά.

Alexander_D_Kostopoulos_250Ο Πρόεδρος και CEO της εταιρείας Reportbrain, Αλέξαδρος Κωστόπουλος σχολιάζει: Το Reportbrain αποτελεί την μετεξέλιξη του όρου ‘media monitoring’ σε ‘media intelligence’, υποδηλώνοντας σαφώς τη μετακίνηση από το παραδοσιακό press clipping, στην παροχή αξίας μέσα από την πληροφορία. Διακρίνει την πληροφορία με αξία, από αυτήν που απλά υπάρχει ως αναφορά. Χαρτογραφεί και δημιουργεί συσχετισμούς μεταξύ προσώπων, φορέων και οργανισμών, αντιλαμβανόμενο ότι οι εταιρείες που είναι περισσότερο επιτυχημένες είναι όσες μπορούν να λειτουργήσουν σε πολλαπλές διαστάσεις και να εισάγουν ταχύτητα, ευκινησία και analytics στο εταιρικό τους DNA.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ