Αντέχει και μεγαλώνει – “κόντρα” στην κρίση – η Beiersdorf Hellas

Στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα κινούνται τα οικονομικά μεγέθη της Beiersdorf Hellas, μια από τις 150 θυγατρικές της εταιρείας καλλυντικών Beiersdorf AG, που έχει παρουσία στην Ελλάδα με τα εμπορικά σήματα όπως NIVEA, Liposan, Hansaplast, DUO και Λέοντος.

Ειδικότερα, για το 2016, τα οικονομικά αποτελέσματα της Beiersdorf Hellas σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις, παρά το δύσκολο πλαίσιο στο οποίο δραστηριοποιείται. Συγκεκριμένα, ο συνολικός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 43,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 4,9 εκατ. ευρώ. 

Η συνεπής υλοποίηση του επιχειρηματικού πλάνου, με τη συνεχή ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των προϊόντων του εμπορικού σήματος της NIVEA, την επένδυση στην καινοτομία και την τόνωση των πωλήσεων μέσω στοχευμένου προγράμματος προωθητικών ενεργειών, συνέβαλαν σημαντικά στην επιτυχημένη πορεία του προηγούμενου οικονομικού έτους. Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρία, η Beiersdorf Hellas κατάφερε να πετύχει την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη διατήρηση της κερδοφορίας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη μάρκα NIVEA με νέα λανσαρίσματα όπως η σειρά NIVEA Face Cream Care & Q10 Plus C, στην κατηγορία BODY τα NIVEA Oil in Lotions, στην κατηγορία του αντηλιακού το NIVEA SUN Clothing Protection, η σειρά DEO Protect & Care και από την κατηγορία MEN τα NIVEA Cream και After Shave 2 in 1.

Στόχος της Beiersdorf Hellas για τα επόμενα χρόνια είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Ταυτόχρονα, η ενίσχυση του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας και η διασφάλιση ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, που θα εμπνέει τους ανθρώπους του, παραμένουν βασικές προτεραιότητες της Beiersdorf Hellas.

Theodoros Poulopoulos_980x620

Με αφορμή την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων και της πορείας της εταιρίας συνολικά, ο Θεόδωρος Πουλόπουλος, Country Manager της Beiersdorf Hellas δήλωσε σχετικά: “Η χρονιά που πέρασε ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τη Beiersdorf Hellas και τους Ανθρώπους της. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα μας, καταφέραμε και πετύχαμε αύξηση πωλήσεων ενδυναμώνοντας περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, κατακτήσαμε τη δεύτερη κορυφαία θέση στη λίστα Best Workplaces και ενισχύσαμε σημαντικά την κοινωνική μας δράση. Ο θετικός απολογισμός του 2016 αλλά και η πρώτη εικόνα του 2017 μας δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον, θέτοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πρώτης θέση μας και περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας. Η καινοτομία και η επένδυση σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, που ανοίγουν νέες κατηγορίες στην αγορά, θα παραμείνουν βασικές μας προτεραιότητες και με όχημα την ιστορία αλλά και την προϊόντική μας υπεροχή θα σηματοδοτήσουν τη στρατηγική μας για τα επόμενα έτη”.

Η Beiersdorf Hellas στην Ελλάδα

Από το 1968 που η Beiersdorf Hellas ιδρύθηκε στην Ελλάδα, είναι κοντά στους καταναλωτές και στοχεύει στο να είναι σταθερά πρώτη δύναμη στα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, επιδιώκοντας ταυτόχρονα τη δημιουργία βιώσιμης ανάπτυξης, καθώς και την περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας της εταιρίας με βασική πυξίδα τη στρατηγική και το όραμα της Beiersdorf διεθνώς.

BDF Premises_980x620

Με επίκεντρο την Φροντίδα και γνώμονα τις υπόλοιπες βασικές αξίες της εταιρίας, Εμπιστοσύνη, Απλότητα και Τόλμη, η Beiersdorf Hellas είναι στην Ελλάδα για σχεδόν 50 χρόνια, φέρνοντας την πρωτοπορία τόσο σε επίπεδο καινοτομιών στην αγορά όσο και σε επίπεδο εσωτερικό και κοινωνικό. Στην κρίσιμη οικονομική συγκυρία που βρισκόμαστε και σε ένα περιβάλλον ανατρεπτικών αλλαγών, η Beiersdorf Hellas κατόρθωσε να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Το κοινωνικό πρόσωπο της Beiersdorf Hellas

Συνεπής στην παγκόσμια κοινωνική δέσμευση της Beiersdorf, η Beiersdorf Hellas αναπτύσσει και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Μέσω της διεθνούς πρωτοβουλίας We Care, η εταιρεία έχει ενσωματώσει κριτήρια βιωσιμότητας στην έρευνα, στην ανάπτυξη νέων συστατικών και στην προμήθεια πρώτων υλών, ενώ φροντίζει τα υλικά συσκευασίας να είναι 100% ανακυκλώσιμα.

Ταυτόχρονα, στη Beiersdorf, ο Άνθρωπος και η Οικογένεια βρίσκονται στο επίκεντρο της κοινωνικής δέσμευσης με την πρωτοβουλία “NIVEA cares for family”, μέσω της οποίας η Beiersdorf βοηθάει ενεργά τις οικογένειες στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο με μακροπρόθεσμες δράσεις που εμπλέκουν ενεργά και τους εργαζομένους αλλά και τους καταναλωτές.

Στην χώρα μας, η Beiersdorf Hellas στηρίζει έμπρακτα εδώ και δύο χρόνια την ελληνική οικογένεια μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την Ένωση “Μαζί για το Παιδί” και αποτελεί αρωγό των δράσεων της Ένωσης, ενισχύοντας οικογένειες που βρίσκονται σε δυσχερή οικονομικο-κοινωνική κατάσταση καθώς και μέσω του καινοτόμου διαγωνισμού Επιχειρησιακού Προσομοιωτή Young Business Talents, ενισχύοντας το ταλέντο των νέων και προσφέροντας στήριξη σε θέματα εκπαίδευσης κι επαγγελματικού προσανατολισμού για να τους προετοιμάσει για ένα καλύτερο ξεκίνημα στην ενήλικη ζωή τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ