Σε LIDL και AB οι πρώην επισκέπτες του Μαρινόπουλου

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος και LIDL φαίνεται ότι έχουν στραφεί κύριος όγκος των καταναλωτών της Μαρινόπουλος, σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας που παρουσιάστηκε χθες στο Συνέδριο της IRI με θέμα “Η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες μέσα στο νέο περιβάλλον των Super Markets“. Ωστόσο, τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι μεγάλη μερίδα εξ’αυτών προτίθεται να επιστρέψει στα καταστήματα που επαναλειτουργούν πλέον υπό το σήμα των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτης. 

Ειδικότερα, η έρευνα καταδεικνύει ότι το 42% των ερωτηθέντων πανελλαδικά, οι οποίοι δήλωσαν πρώην πελάτης της Μαρινόπουλος κατευθύνθηκε στην ΑΒ Βασιλόπουλος και το 24% στην LIDL

Όμως, στην Αττική, η Σκλαβενίτης, συγκεντρώνει το 55% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος. Στη Βόρεια Ελλάδα όμως και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη – Μακεδονία το αντίστοιχο 55% το έχει η Μασούτης. Η ΑΒ Βασιλόπουλος συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος σε Κεντρική και Δυτική Ελλάδα και στην Κρήτη με 45%, 55% και 43% αντίστοιχα. 

Ακόμη, 3 στους 10 καταναλωτές που επισκέφτηκαν τα My Market, δηλώνουν ότι έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία επίσκεψη τον τελευταίο μήνα στην αλυσίδα, με βασικά κριτήρια επιλογής τις προσφορές και την εγγύτητα που εμφανίζει το δίκτυο των εν λόγω καταστημάτων.

Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι στην ερώτηση ποιο σούπερ μάρκετ σας έρχεται πρώτο στο μυαλό (σε πανελλαδικό επίπεδο) την πρώτη θέση καταλαμβάνει με 37% η ΑΒ Βασιλόπουλος και ακολουθεί η Σκλαβενίτης με 26%, η Μασούτης με 14% και η LIDL με 6%. 

Τέλος, το 51% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να επισκεφτούν ξανά τα πρώην καταστήματα της Μαρινόπουλος που επαναλειτουργούν

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ