Κωτσόβολος: Αποτελέσματα “υψηλής τάσης” και η “πρίζα” στα καταστήματα

Ιδιαίτερα θετικά είναι τα οικονομικά αποτελέσματα της “Κωτσόβολος” για το οικονομικό έτος 2016 – 17, όπως αυτά παρουσιάστηκαν από τα στελέχη της εταιρείας.

Ειδικότερα, κατά τη συγκεκριμένη οικονομική χρήση τα κέρδη προ φόρων (EBIT) έφτασαν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) έφτασαν στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα.

Το ίδιο διάστημα η αύξηση του κύκλου εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ. Οι δε επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, πράγμα που, σύμφωνα με την εταιρεία, αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά και αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.

Συνεργασία με τη GREEN

Ειδικότερα, τα τελευταία τρία χρόνια η “Κωτσόβολος” υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο και καινοτομεί δημιουργώντας ένα πρότυπο περιβάλλον για τους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης των καταναλωτών, η εταιρεία έβαλε όλα τα καταστήματά της στην… “πρίζα”, καθώς προέβη πρόσφατα σε μια κομβική συνεργασία με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας GREEN που δραστηριοποιείται στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η GREEN παρέχει πακέτα ηλεκτρικής ενέργειας για ιδιώτες και επαγγελματίες με εκπτώσεις που κάνουν τη διαφορά στη μείωση των καθημερινών τους ενεργειακών εξόδων. Επιπλέον, στο πλαίσιο της υψηλού επιπέδου προσωπικής εξυπηρέτησης, παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως είναι η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία myGREEN. Στη βάση της συνεργασίας των 2 εταιρειών, όλοι οι πελάτες της GREEN θα μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους σε οποιοδήποτε κατάστημα Κωτσόβολος, διευκολύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τους καταναλωτές. Η GREEN τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, τόσο στις ποσότητες ενέργειας που εμπορεύεται, όσο και για τη γενικότερη δραστηριότητά της στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Νέα καταστήματα και ψηφιακός μετασχηματισμός

Παράλληλα, η “Κωτσόβολος”, ξεκινώντας πάντα από τον άνθρωπο, εφαρμόζει το επενδυτικό της πλάνο, αναβαθμίζοντας το δίκτυο των καταστημάτων της, έχοντας εγκαινιάσει τον τελευταίο χρόνο 4 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 8 ανακαινίσεις και 6 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και πιο κομβικά σημεία. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών, όπως ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας.

Επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό

Όμως η “Κωτσόβολος” επενδύει και στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της, θεωρώντας την ικανοποίηση των εργαζομένων ως ένα σημαντικό παράγοντα για την ικανοποίηση των πελατών της.

Έτσι, τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλα τα στελέχη της. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων.

Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, το 92% των εργαζομένων νιώθουν “εξαιρετικά υπερήφανοι” που εργάζονται για την Κωτσόβολος, σύμφωνα με όσα δήλωσαν τα στελέχη της εταιρείας. Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της Dixons Carphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Διευρυμένη αγοραστική εμπειρία

Επίσης, στην “Κωτσόβολος”, η αγοραστική εμπειρία ξεπερνά τα όρια του καταστήματος, καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρεις εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο Youtube (Try Me, Try Me #not, “Βάζουμε τον σεφ στην πρίζα”), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα. Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr αύξησαν την επισκεψιμότητά του κατά 23%, ενώ οι unique visitors αυξήθηκαν κατά 13%.

Εταιρική κοινωνική ευθύνη

Η φιλοσοφία της εταιρείας, να είναι με διαφορά η καλύτερη εταιρεία λιανικής που βελτιώνει έμπρακτα τη ζωή όλων παντού και συνεχώς, ξεκινά από τον “άνθρωπο” και πραγματώνεται στο σύνολο της κοινωνίας με την υλοποίηση πρωτοβουλιών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Μόνο το τελευταίο έτος έχει πραγματοποιήσει πάνω από 70 δράσεις, έχοντας στο πλευρό της τους 1.161 ενεργούς εθελοντές από το ανθρώπινο δυναμικό της. Τα θετικά αποτελέσματα της χρονιάς αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρείας για ακόμη υψηλότερους στόχους, τόσο προς όφελος της εταιρείας, όσο και προς το κοινωνικό σύνολο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ