Οι οκτώ ομάδες του πρώτου κύκλου του Orange Grove Patras

οκτώ ομάδες ξεκινά τη λειτουργία του το Orange Grove Patras, ο νέος incubator που άνοιξε πρόσφατα στην Πάτρα, ως προέκταση του Orange Grove στην Αθήνα, με σκοπό την ανάπτυξη και ενδυνάμωση της νεανικής επιχειρηματικότητας στη Δυτική Ελλάδα.

Από τη διαδικασία επιλογής αναδείχθηκαν οκτώ ομάδες (από τις συνολικά 23 που υπέβαλαν αίτηση) οι οποίες για τους επόμενους 6 μήνες θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα του Orange Grove Patras προκειμένου να υλοποιήσουν το επιχειρηματικό τους όνειρο με τα εφόδια και τις δεξιότητες που θα τους προσφέρει το εκτεταμένο δίκτυο μεντόρων και ειδικών συμβούλων (από την ελληνική και διεθνή αγορά) του Orange Grove Patras, σε συνεργασία με το Orange Grove της Αθήνας και το Επιστημονικό Πάρκο Πατρών.

Οι οκτώ ομάδες καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο της οικονομίας, επιβεβαιώνοντας τις σημαντικές προοπτικές της περιοχής στην ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρήσεων που αξιοποιούν την υψηλή τεχνολογία αλλά και τους παραδοσιακούς τομείς της αγοράς.

Ακολουθεί ένα προφίλ των ομάδων που θα περάσουν το κατώφλι του Orange Grove Patras:

H Gaia Robotics φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στις αγροτικές καλλιέργειες φέρνοντας την υψηλή τεχνολογία της Γεωργίας Ακριβείας στους αγρούς μας, με σκοπό να βοηθήσει τους αγρότες να βελτιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των αγροτεμαχίων τους, μειώνοντας τις απώλειες και το κόστος παραγωγής, και αυξάνοντας το κέρδος τους. Μέσω drones (UAVs) και ειδικών πολύφασματικων αισθητήρων, η Gaia Robotics, των Δημήτρη Καραγεωργόπουλου και Χρήστου Ξουρή, χαρτογραφεί αγροτικές εκτάσεις χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους ορθοφωτογραφίας και τηλεπισκόπησης και, χρησιμοποιώντας δικούς της αλγορίθμους, έχει τη δυνατότητα να μετρά με υψηλή ακρίβεια τη βιωσιμότητα και τις ανάγκες λίπανσης/φυτοφαρμάκων των καλλιεργειών, να διαπιστώνει πιθανή προσβολή από ασθένειες πριν αυτές ακόμα γίνουν ορατές και να προσφέρει μία πληθώρα στοιχείων στον αγρότη που θα επιτρέψουν τον εξορθολογισμό της καλλιέργειας του, την πρόληψη και την κατάρτιση σχεδίου δράσης από νωρίς.

Ένα ερώτημα που σίγουρα πολλοί από εμάς έχουμε σκεφτεί είναι πώς καθαρίζονται τα παράθυρα των ψηλών γυάλινων κτιρίων, ιδιαίτερα στο σημερινό περιβάλλον των πόλεων που επιβαρύνει σημαντικά τα τζάμια με σκόνες και ρύπους. Η απάντηση της Robodrone Window Cleaner είναι τα drones (UAVs)! Το υβριδικό ιπτάμενο-ρομποτικό σύστημα που αναπτύσσουν οι Δημήτρης Μαζαράκος, Γιώργος Μιχαλέλης, Σπύρος Κοντογιάννης και Ανάργυρος Καρακάλας, υπόσχεται να καθαρίζει εξωτερικά πολύ υψηλά κτίρια με 30% λιγότερο κόστος και 40% πιο γρήγορα από τις υπάρχουσες τεχνολογίες, απαλλάσσοντας ταυτόχρονα από την ανάγκη για περίπλοκες και ογκώδεις κατασκευές που απαιτεί σήμερα ο καθαρισμός αυτών των κτιρίων.

Η υψηλή αξία των ελληνικών αρωματικών και φαρμακευτικών βοτάνων είναι γνωστή. Τα Βότανα Πελοποννήσου θέλουν να την ανεβάσουν ακόμα υψηλότερα. Η νέα επιχείρηση των Ηλία Κούγελου, Δημήτρη Κουφόπουλου και της ομάδας τους σκοπεύει να φέρει στην αγορά αυτοφυή φυτά Πελοποννήσου πιστοποιημένης βιολογικής καλλιέργειας, με αυξημένα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά, φροντίζοντας με φυσικές μεθόδους και επιστημονικές αναλύσεις να παράγουν φυτά με βέλτιστες φυσικές ουσίες. Τα Βότανα Πελοποννήσου θα καλλιεργούνται σε μία καινοτόμα, κάθετη αγροτική μονάδα που θα δραστηριοποιείται ως κέντρο φυσικά βελτιωμένου πολλαπλασιαστικού γενετικού υλικού με μεγάλη ποικιλία αρωματικών / φαρμακευτικών φυτών και εξειδικευμένων παραδοσιακών κηπευτικών, ενώ παράλληλα στόχος της ομάδας είναι να λειτουργήσει και ως Θεματικό Πάρκο Natura.

Το “παιδιά στην κουζίνα!” θέλει κυριολεκτικά να μας μάθει να τρώμε. Σωστά και από μικρή ηλικία. Υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα 50% των παιδιών κάτω των 12 ετών είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα. Χρησιμοποιώντας ψυχαγωγικές μεθόδους και μοντέρνες τεχνολογίες, η Ασπασία Πρόβου, εμπνευστής της δράσης, θέλει να βοηθήσει τα παιδιά και τους γονείς να καταλάβουν τι σημαίνει τρώω θρεπτικά για να είμαι υγιής, μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα μαγειρικής και καλής διατροφής που θα προωθούνται μέσω workshops, web tv, social media και άλλες online πλατφόρμες, προκειμένου τα παιδιά και όλοι μας να ενσωματώσουμε με τρόπο διασκεδαστικό την ισορροπημένη διατροφή στη ζωή μας.

Τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε τους «θησαυρούς» των μουσείων πιο φθηνά θέλει να μας προσφέρει το ComAlong, της Χριστίνας Κουϊμουντζή, το νέο application που θα «ενώνει» ενδιαφερόμενους σε ομάδες προκειμένου να μπορούν να αξιοποιούν τις σημαντικές εκπτώσεις των ομαδικών εισιτηρίων σε μουσεία. Χρήσιμο για τον ατομικό επισκέπτη, πολύτιμο για την τετραμελή οικογένεια που βρίσκει συχνά τις επισκέψεις σε πολλαπλά μουσεία στη διάρκεια ενός ταξιδιού να βαραίνουν σημαντικά το budget του ταξιδιού. Τα μουσεία θα είναι μονάχα η αρχή, καθώς το ComAlong σκοπεύει να επεκτείνει την πλατφόρμα στην αξιοποίηση ομαδικών προσφορών και από άλλους χώρους (μεταφορές, φαγητό, κά.).

Έχετε βρεθεί στην παραλία, κάτω από τη μεγαλύτερη πηγή ενέργειας, τον Ήλιο, αλλά με το κινητό να κλείνει από μπαταρία; Η SunSmart θέλει να δώσει λύση στο γνωστό πρόβλημα. Η ομάδα της SunSmart, Ανδρέας Πελεκούδας και Αθανασία Νάσιου, βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης ηλιακών φορτιστών για mobile συσκευές που θα τοποθετούνται σε οργανωμένες παραλίες προκειμένου όλοι να μπορούμε να απολαμβάνουμε το χρόνο μας στην παραλία αντί να τρέχουμε πανικόβλητοι αναζητώντας κάπου μία πρίζα. Τοποθετώντας ένα φωτοβολταϊκό στο πάνω μέρος μιας ομπρέλας, το οποίο συνδέεται σε ένα κουτί με έξοδο USB, ο χρήστης θα μπορεί εύκολα να φορτίζει κινητά, tablets και οποιαδήποτε συσκευή φορτίζει μέσω USB, ενώ παράλληλα να αξιοποιεί το ασφαλές κουτί και ως προσωρινό αποθηκευτικό χώρο.

Η Μισυρλού, των αδελφών Νατάσα, Θεώνη και Κωνσταντίνου Σμυρνιώτη, είναι μια νέα σαπωνοποιία στην Αχαΐα που στράφηκε στις ρίζες της παράδοσης για να παράγει χειροποίητα σαπούνια ελαιολάδου με τοπική ταυτότητα. Με παρθένο ελαιόλαδο δικής τους παραγωγής, τα αδέρφια δημιουργούν σαπούνια βασισμένα σε παλιές οικογενειακές συνταγές και χαρμάνια, τα οποία εμπλουτίζουν με αγνά τοπικά προϊόντα και βότανα της ελληνικής γης (μέλι, κατσικίσιο γάλα, χαμομήλι, βαλσαμόχορτο κ.α.). Η Μισυρλού ανταποκρίνεται στην εμφανή στροφή της εποχής για πιο φυσικά artisanal προϊόντα, με τη δική τους ιστορία και παράδοση ετών, στοχεύοντας με καινοτόμες προσεγγίσεις να διεισδύσει στη σημαντική διεθνή και τουριστική αγορά που αναζητά παρόμοια προϊόντα από την περιοχή της Μεσογείου.

Η Playn απευθύνεται στους ανθρώπους που αγαπούν τον αθλητισμό. Οι Σπύρος Μαζαράκης, Αλέξανδρος Παπαγεωργακόπουλος και Γιώργος Παπουτσής θέλουν να τους προσφέρουν τη δυνατότητα να βρίσκουν οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται, ένα γήπεδο για να παίξουν το αγαπημένο τους άθλημα. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Playn επιτρέπει στους χρήστες να αναζητήσουν χώρους, να συγκρίνουν τιμές, να ελέγξουν διαθεσιμότητα, να επιλέξουν συμπαίκτες ή αντιπάλους και να κλείσουν απευθείας το γήπεδο της αρεσκείας τους, εύκολα και γρήγορα!

Πηγή: Startupper.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ