Moonsend: Επηρεάζει το Survivor το άνοιγμα των email;

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα αποφάσισε να διεξάγει η ομάδα της Moonsend, προκειμένου να διαπιστώσει κατά πόσο το φαινόμενο του Survivor επηρεάζει το άνοιγμα των email. Η γνωστή εταιρεία email marketing προκειμένου να εξετάσει το παραπάνω ερώτημα εξέτασε τρεις υποθέσεις εργασίας.

Η πρώτη Υπόθεση Εργασίας αφορά στο ότι ο αριθμός των ανοιγμένων email μειώνεται όταν προβάλλεται το Survivor. Η δεύτερη Υπόθεση Εργασίας αναφέρεται στο ότι τις μέρες που το Survivor δεν προβάλλεται, ο αριθμός των ανοιγμένων email αυξάνεται. Η τελευταία Υπόθεση Εργασίας αναφέρεται στην ποσοστιαία διαφορά % μεταξύ της Τρίτης όταν προβάλλεται το Survivor και της Πέμπτης, όταν δεν προβάλλεται.

Τα δεδομένα της εταιρείας αποτέλεσαν τα στοιχεία από τις καμπάνιες που τρέχουν από την αρχή του έτους μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Οι Υποθέσεις Εργασίας διερευνήθηκαν τις τρεις πρώτες μέρες της εβδομάδας, οι οποίες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Moonsend, είναι οι ημέρες κατά τις οποίες ο αριθμός ανοίγματος email είναι ιδιαίτερα υψηλότερος, σε σύγκρισης με το Σαββατοκύριακο. Οι ώρες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μεταξύ 21:00 και 00:00, ώρες κατά τις οποίες προβάλλεται το γνωστό ριάλιτι.

Υπόθεση Εργασίας 1: Όταν προβάλλεται το Survivor μειώνεται ο αριθμός ανοιγμένων email.

Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι όντως ο αριθμός των ανοιγμένων email τις ώρες αυτές μειώνεται σε σχέση με πριν, δηλαδή με τις μέρες που δεν προβαλλόταν το Survivor.

Υπόθεση Εργασίας 2: Όταν δεν προβάλλεται το Survivor, ο αριθμός των ανοιγμένων email αυξάνεται

Αυτή η υπόθεση εργασίας μπόρεσε να επαληθευτεί μόνο για τις Δευτέρες και τις Τρίτες, οπότε και υπήρχε αύξηση των email που ανοίγονται, αλλά όχι για τις Τετάρτες, οπότε η Υπόθεση Εργασίας απορρίφθηκε.

Υπόθεση Εργασίας 3: Η ποσοστιαία διαφορά ανοιγμένων email μεταξύ της Τρίτης και της Πέμπτης όταν δεν προβάλλεται το Survivor

Η τρίτη υπόθεση εργασίας επίσης απορρίφθηκε καθώς υπήρξε αύξηση των ανοιγμένων email την Πέμπτη από την Τρίτη κατά 1.55% (διάστημα εμπιστοσύνης 95%).

Επομένως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Moonsend, τις μέρες που προβάλλεται το Survivor ανοίγονται λιγότερα email σε σχέση με τις προ Survivor ημέρες. Ωστόσο, δεν φάνηκε να υπάρχει αύξηση τις υπόλοιπες μέρες που το ριάλιτι δεν προβάλλεται ενώ αντίθετα, η σύγκριση μιας μέρας που προβάλλεται το Survivor με μία μέρα που δεν προβάλλεται, δεν κατέδειξε μικρότερο ποσοστό ανοιγμένων email.

Ως εκ τούτου, τα δεδομένα της Moonsend καταδεικνύουν ότι το Survivor δεν αποτελεί μια τάση που επηρεάζει το άνοιγμα των email.

Βέβαια, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, μπορούμε να πούμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι το Survivor δεν είναι ένα τηλεοπτικό φαινόμενο με μεγάλη επιρροή, αλλά δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι σχολιάζουν ζωντανά το παιχνίδι, αναρτώντας στάτους στους λογαριασμούς τους στα social media, δεν είναι εντελώς αποκομμένοι από την διαδικτυακή τους ζωή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ