Αυξημένες πωλήσεις στα e-shops την Τρίτη και Τετάρτη μετά το Πάσχα

Ανάλυση της  RTB House, καταδεικνύει ότι αυξήθηκαν σημαντικά οι πωλήσεις στα e-shops την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα, μετά τη μείωση του ενδιαφέροντος για online αγορές κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα).

Σύμφωνα με την ανάλυση, με την έλευση της άνοιξης τα καταστήματα προχωρούν σε προσφορές, οι οποίες με τη σειρά τους οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων. Ωστόσο, η τάση αυτή αντιστράφηκε την περίοδο των διακοπών του Πάσχα. Συγκεκριμένα, το Σαββατοκύριακο του Πάσχα η επισκεψιμότητα στα ηλεκτρονικά καταστήματα μειώθηκε κατά 40% σε σύγκριση με το μηνιαίο μέσο όρο. Η περίοδος των διακοπών επηρεάζει τόσο τις δραστηριότητες των χρηστών όσο και την αγοραστική τους δύναμη. Και στις δύο περιπτώσεις παρατηρείται φυσική μείωση του ενδιαφέροντος για online αγορές.

Τα στοιχεία της RTB House από τον Μάιο του 2016 δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα) τα e-shops σημείωσαν 40% λιγότερη επισκεψιμότητα. Ωστόσο, την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα σημειώθηκε σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας στα e-shops. Την Τρίτη αυξήθηκε κατά 60% η επισκεψιμότητα, ενώ την Τετάρτη κατά 114% σε σύγκριση με το Σαββατοκύριακο του Πάσχα. Όπως φαίνεται, μετά από μία μικρή καταναλωτική στασιμότητα ακολουθεί σημαντική αύξηση των πωλήσεων.

Ειδικότερα, την Τρίτη η αύξηση στα ποσοστά μετατροπών έφτασε σχεδόν το 40% και η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 60%, ενώ την Τετάρτη σημειώθηκε 82% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών και η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 114% σε σύγκριση με το μέσο όρο από το Σαββατοκύριακο του Πάσχα.

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα, δήλωσε: “Το Σαββατοκύριακο του Πάσχα είναι ένα τριήμερο όπου το conversion rate είναι εξαιρετικά μειωμένο σε σχέση με το μέσο όρο του μήνα. Το Πάσχα αποτελεί πρόκληση για τα e-shops. Είναι σημαντικό για τα αποτελέσματα των πωλήσεων να προγραμματίσετε τις διαφημίσεις σας με τέτοιο τρόπο, ώστε αυτές οι λίγες ημέρες να μην επηρεάσουν το συνολικό αποτέλεσμα. Έχοντας ενημερωθεί για την ενδεχόμενη μείωση και παρακολουθώντας προσεκτικά τις τάσεις των καταναλωτών, μπορείτε να ετοιμάσετε διαφημιστικές καμπάνιες που θα ενισχύσουν τις ανοιξιάτικες αγορές κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα“.

Σύμφωνα πάντα με την ανάλυση της RTB House, η περίοδος των διακοπών είναι επίσης μία καλή ευκαιρία για τους εμπόρους να φροντίσουν εκείνους τους πελάτες που έχουν επισκεφθεί το κατάστημα εβδομάδες πριν και δεν έχουν πραγματοποιήσει αγορά για κάποιο χρονικό διάστημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ