Ο Δημήτρης Κονταράκης μας εξηγεί πως δουλεύουν τα Google AdWords

Για τη λογική και τον τρόπο λειτουργίας του Google AdWords μιλά στο EMEAgr ο Internet Marketing Consultant και ιδιοκτήτης της εταιρείας eSteps, Δημήτρης Κονταράκης.

Σημειώνει ότι εκείνος που θα εκτελέσει μια διαφημιστική καμπάνια μέσω του AdWords θα πρέπει να έχει μια σχετική πείρα, ώστε η καμπάνια να φέρει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα για τον διαφημιζόμενο, και αναφέρεται στη δυνατότητα άμεσης αξιολόγησης των αποτελεσμάτων της διαφημιστικής καμπάνιας μέσω των Google Analytics.

Τέλος, αναφέρεται στην εμπειρία της eSteps στη δημιουργία και τη διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών μέσω του Google AdWords, όπως επίσης και στη μεθοδολογία που ακολουθεί η εταιρεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ