ΜΙΝΙ: 15 επιτυχημένα χρόνια στις ΗΠΑ!

Ήταν πριν από 15 χρόνια, όταν μία ελάχιστα γνωστή εταιρεία αυτοκινήτων ήρθε στις ΗΠΑ για να κατακτήσει τις καρδιές των Αμερικανών, από την ανατολική ως τη δυτική ακτή της χώρας.

Από το 2002 μέχρι και σήμερα έχουν πουληθεί στις ΗΠΑ περισσότερα από 725.000 ΜΙΝΙ.

Κατά τα τελευταία 15 χρόνια το ΜΙΝΙ έχει αυξήσει το χαρτοφυλάκιο των μοντέλων του, από το πρώτο μοντέλο Hardtop που ξεκίνησε την παρουσία της μάρκας στις ΗΠΑ, και πλέον περιλαμβάνει 4 μοντέλα, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα. Πρόκειται για τα ΜΙΝΙ Cabrio, MINI Clubman και MINI Countryman, που προσφέρουν τολμηρή σχεδίαση, ισχυρή απόδοση και όλα όσα θα ζητούσε ο Αμερικανός οδηγός από τη συγκεκριμένη μάρκα.

Καθώς η ζήτηση για τα ΜΙΝΙ αυξήθηκε, το ίδιο έγινε και με το δίκτυο των αντιπροσώπων της εταιρείας, το οποίο από 66 αντιπροσώπους το 2002 έφτασε στους 127 αντιπροσώπους το 2017, στις 39 πολιτείες.

Όμως το ΜΙΝΙ δε σταματά εκεί. Έχοντας καλλιεργήσει μια έντονα πιστή σχέση με τους ιδιοκτήτες των οχημάτων, διοργανώνει μια σειρά ποικίλων εκδηλώσεων προκειμένου να φέρει πιο κοντά τους ιδιοκτήτες, αλλά να έρθει και η εταιρεία σε μεγαλύτερη επαφή με αυτούς. Αυτές οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν από συζητήσεις με αναφορά εμπειριών με το ΜΙΝΙ, γάμους με… ΜΙΝΙ, μέχρι και παρελάσεις κατοικίδιων ζώων, ενώ δε λείπουν και οι εκδηλώσεις στήριξης των συνανθρώπων που έχουν ανάγκη, όπως η προσφορά άνω των 1,3 εκατ. γευμάτων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη, κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς.

Η ΜΙΝΙ κατατάχθηκε 6 φορές πρώτη στην ικανοποίηση πελατών από την J.D. Power & Associates. Η μάρκα έχει ανα γνωριστεί ως ένα από τα Top 100 Global Brands από την Interbrand, και το στρατηγικό όραμα που πρεσβεύει το ΜΙΝΙ ως το πιο αγαπημένο στη μαζική αγορά Brand για το 2016.

Νωρίτερα αυτή τη χρονιά, το Race Team MINI JCW κέρδισε τον πρώτο αγώνα της σεζόν στη Daytona, αφήνοντας πίσω τους έξι Πόρσε, τρεις BMW, τέσσερις Mazdas, ένα Ford Mustang και ένα Nissan.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ