Η Nokia λανσάρει ψηφιακό βοηθό για τηλεπικοινωνιακούς πάροχους

Τον ΜΙΚΑ, έναν ψηφιακό βοηθό που έρχεται να βοηθήσει τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παρουσίασε η Nokia.

Ο MΙΚΑ (αρχικά του Multi-Purpose Intuitive Knowledge Assistant – Βοηθός Διαισθητικής Γνώσης πολλαπλών Σκοπών), βασίζεται στην πλατφόρμα γνωστικών υπηρεσιών Nokia AVΑ και θα βοηθά τους προγραμματιστές να αποκτούν γρηγορότερη πρόσβαση σε κρίσιμη πληροφορία.

Ο ΜΙΚΑ θα προσφέρει φωνητική βοήθεια προκειμένου να μειωθεί η ώρα που δαπανάται για την ανεύρεση πληροφοριών. Κατ’αυτό τον τρόπο, οι πάροχοι θα μπορούν να εστιάσουν σε σημαντικές εργασίες χωρίς να αποσπώνται από την πολυπλοκότητα του περιβάλλοντα δικτύου πολλαπλών τεχνολογιών.

Nokia_MIKA_Social_Media_Graphic_EN

Ο MIKA αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό βοηθό που είναι ειδικά προσαρμοσμένος και «εκπαιδευμένος» για τις ανάγκες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Σύμφωνα με τις έρευνες της Nokia, ο MIKA μπορεί να «σώσει» μέχρι και μια ώρα εργασίας ανά ημέρα σε κάθε προγραμματιστή.

ΜΙΚΑ συνδυάζει επαυξημένη νοημοσύνη με αυτοματοποιημένη μάθηση, προκειμένου να παρέχει πρόσβαση σε ευρύ φάσμα εργαλείων, εγγράφων και πηγών δεδομένων. Αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την βιβλιοθήκη γνώσης Nokia AVA, ένα αποθετήριο βέλτιστων πρακτικών που έχουν συγκεντρωθεί από τα πρότζεκτ της Nokia σε όλο τον κόσμο.

Εκτός από τον ΜΙΚΑ, η Nokia επίσης παρουσιάζει την Προβλεπτική Επισκευή (Predictive Repair), μια υπηρεσία που θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την ποιότητα του δικτύου της. Η εν λόγω υπηρεσία, μπορεί να προβλέψει λάθη στο hardware και να προτείνει διορθώσεις με 85% ακρίβεια, μέχρι και 15 μέρες πριν.

Ο Ψηφιακός Βοηθός ΜΙΚΑ είναι διαθέσιμος για δοκιμή από τους πελάτες και θα επιδειχτεί στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής (Mobile World Congress 2017) στη Βαρκελώνη, μεταξύ 27 Φεβρουαρίου και 2 Μαρτίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ