Αύξηση 4,3% στις πωλήσεις της Unilever

Με αύξηση 4,3% έκλεισε η Unilever το 2016, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων που παρουσίασε.

Η ανάπτυξη στις υποκείμενες πωλήσεις άγγιξε το 3,7%, με τις τιμές να σημειώνουν αύξηση 2,8% και τους όγκους κατά 0,9%. Ο Paul Polman, CEO της Unilever δήλωσε σχετικά: «Παρουσιάσαμε άλλη μια καλή, συνολικά, απόδοση παρά τις σκληρές οικονομικές επιρροές, ιδιαίτερα σε Ινδια και Βραζιλία, δυο από τις μεγαλύτερες αγορές μας. Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει την πρόοδο που έχουμε κάνει στη μετατροπή της εταιρείας σε μια περισσότερο ελαστική επιχείρηση».

Να σημειωθεί ότι μέσα στο 2016, η Unilever υποχρεώθηκε να αναμορφώσει το χαρτοφυλάκιό της σε αρκετές κατηγορίες της, λόγω των εξαγορών των Dollar Shave Club, Blueair, Seventh Generation και Living Proof. Στον τομέα των τροφίμων, υπήρξε ισχυρή ανάπτυξη στις μάρκες Hellmann’s και Knorr, ενώ στην προσωπική φροντίδα ενισχύθηκαν τα προϊόντα Dove, Sunsilk και TRESemmé. Ανάπτυξη κατέγραψαν και οι τομείς της οικιακής φροντίδας και αναψυκτικών. Ο τελευταίος περιλαμβάνει, τα παγωτά Magnum Double και Ben & Jerry. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ