DHL: Βράβευση για το Τηλεφωνικό της Κέντρο

H DHL Express Ελλάς  βραβεύτηκε στα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» με το Βραβείο του Καλύτερου Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας.

Η φετινή εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, του ΣΕΒ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών, του ΣΕΤΕ – Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του ΣΕΚΕΕ – Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος και με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης (Ι.Ε.Α.).

 «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το βραβείο αυτό, καθώς η ποιότητα των υπηρεσιών μας και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών αποτελούν βασικό στόχο όλων των δράσεών μας. Στην κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν τα συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης του προσωπικού μας που διασφαλίζουν στους πελάτες μας ότι απολαμβάνουν υπηρεσίες από εργαζόμενους οι οποίοι είναι διεθνείς ειδικοί στον τομέα τους», ανέφερε η Αγγελική Σταματίου, Customer Service Manager της DHL Express Ελλάδας, προσθέτοντας «Υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε ακόμα πιο ψηλά, βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχουμε στους συνεργάτες  μας , βοηθώντας τους να αντιμετωπίζουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο κάθε πρόκληση των logistics στις διεθνείς αγορές».

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός  οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 102 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου, ανάμεσα στα οποία και η DHL Express Ελλάδας. Στα πλαίσια της προσπάθειας για τη διάδοση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, το ΕΙΕΠ διοργάνωσε για πρώτη φορά το 2010 στην Ελλάδα τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου συμμετέχουν μέλη και μη μέλη του Ινστιτούτου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ