Χρυσό βραβείο για τo e-satisfaction στα e-volution awards

Το Χρυσό Βραβείο απέσπασε το το e-satisfaction, στα e-volution awards, ως το καλύτερο εργαλείο που συνδυάζει έρευνα και μάρκετινγκ.

Το e-satisfaction.com αποτελεί μια Humanized Marketing Πλατφόρμα για το e-Business που συνδυάζει customer feedback με ενέργειες marketing, έχοντας ως τελικό στόχο τη διατήρηση ή την επαναφορά πελατών (customer recovery) στον online κόσμο. Το e-satisfaction.com χρησιμοποιείται από περισσότερα των 140 e-Businesses.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η διάκριση αυτή έρχεται σαν επιβράβευση σε μια σειρά νέων δυνατοτήτων που λάνσαρε το e-satisfaction το τελευταίο διάστημα. Οι e-επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το e-satisfaction πέτυχαν μια σειρά στόχων, όπως η αύξηση πωλήσεων και το engagement των πελατών τους, χρησιμοποιώντας Humanized Marketing μηχανισμούς. Χαρακτηριστικά παραδείγματα χρήσης του e-satisfaction είναι:

  • Η αύξηση του τζίρου που κατάφερε το maisonmarasil.com/gr αξιοποιώντας τον μηχανισμό Refer a Friend του e-satisfaction
  • Η αύξηση του engagement αλλά και του awareness που πέτυχε το spitishop.gr προωθώντας έναν διαγωνισμό εμφανίζοντας ένα Facebook Post σε πελάτες που μόλις αγόρασαν, πετυχαίνοντας το εντυπωσιακό 43% click rate

Περισσότερες από 140 e-επιχειρήσεις, όπως οι Pizza Fan, MyShoe.gr, ΑΒ Βασιλόπουλος, CosmosSport.gr, Intersport.gr και Ψυχογιός χρησιμοποιούν το e-satisfaction.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ