Οι ηλεκτρονικές αγορές “επισκίασαν” την Black Friday

Παρά το γεγονός ότι σήμερα είναι Cyber Monday, πολλά καταστήματα προσέφεραν ήδη από την Παρασκευή online τις προσφορές τους, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα οι ηλεκτρονικές προσφορές να έχουν μεγαλύτερη απήχηση τελικά από τις προσφορές στα καταστήματα.

Σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής Πώλησης, οι Αμερικανοί «μετανάστευσαν» online, στις περισσότερες περιπτώσεις μέσω των κινητών συσκευών τους.

Βάσει των στοιχείων, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων παρουσίασαν αύξηση στη διάρκεια του σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών. Για την ακρίβεια, υπολογίζεται ότι 109 εκατ. Αμερικάνοι πραγματοποίησαν αγορές ηλεκτρονικά, σε σχέση με τα 99 εκατ. στα καταστήματα.  

Επιπλέον, πολλά καταστήματα είχαν ξεκινήσει τις προσφορές νωρίτερα μέσα στο μήνα, κάτι που μείωσε την «λαοπλημμύρα» στα καταστήματα.

Σύμφωνα με την Adobe, οι ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκαν 18% σε σύγκριση με πέρυσι, στα 5,27 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με τον Ray Harjen, εκπρόσωπο της RetailNext, υπήρξε μείωση σχεδόν 11% στον αριθμό των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα και 10% των πωλήσεων στην Black Friday, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ