Πρεμιέρα για το Spotify στην Ιαπωνία

Το Spotify λάνσαρε την γνωστή του μουσική υπηρεσία στην Ιαπωνία, τη δεύτερη μεγαλύτερη μουσική αγορά παγκοσμίως.

Η γνωστή εταιρεία streaming μουσικής είχε ήδη ένα γραφείο στο Τόκυο για τουλάχιστον 18 μήνες, αλλά οι διαπραγματεύσεις με δισκογραφικές και τη μουσική βιομηχανία κατάφεραν να την «αφήσουν πίσω» με τους ανταγωνιστές όπως οι : Apple, Line και Rakuten να κάνουν πρώτες το ντεμπούτο τους.

Οι πωλήσεις της μουσικής στην Ιαπωνία ανέρχονται σε περίπου 3 δισ. δολάρια το χρόνο και η χώρα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μουσική αγορά μετά τις ΗΠΑ. Ωστόσο, η Spotify έχει να αντιμετωπίσει ένα «περίεργο» εμπόδιο καθώς οι Ιάπωνες προτιμούν να αγοράζουν μουσική σε φυσική μορφή έναντι της ψηφιακής.

Ωστόσο η Spotify δεν το βλέπει αυτό σαν εμπόδιο και πιστεύει ότι θα ενισχύσει σημαντικά την συνδρομητική της βάση από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Πρόσφατα το Spotify ξεπέρασε τα 40 εκατ. χρήστες.

Όσον αφορά στην Ασία, πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη επέκτασή της στην ήπειρο, ύστερα από το λανσάρισμα στην Ινδονησία, ενώ έχει ήδη παρουσία από το 2013 στη Σιγκαπούρη, το Χονγκ-Κονγκ, τη Μαλαισία και τις Φιλιππίνες.  Δημοσιεύματα θέλουν την επόμενη μεγάλη επέκταση να είναι στην Ινδία, αν και θα αναμένει τα πρώτα αποτελέσματα από το Google Music που λανσαρίστηκε στην χώρα αυτή την εβδομάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ