Οι βρετανοί προτιμούν το PC για αγορές ρούχων από το smartphone τους

Στον απόηχο της Εβδομάδας Μόδας στο Λονδίνο που τελείωσε χθες, νέα έρευνα της Nosto, αποκαλύπτει ότι οι Βρετανοί καταναλωτές μόδας βασίζονται στους υπολογιστές τους αντί για τα smartphone τους για να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές ενδυμάτων. Μάλιστα τα έξυπνα κινητά βρίσκονται πιο πίσω από τα τάμπλετ. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση καθώς οι οθόνες των desktop ίσως θεωρούνται καλύτερες για αγορές τέτοιων ειδών. Να σημειωθεί ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητής αντιπροσωπεύει το 51% των ηλεκτρονικών αγορών στη χώρα.

  • Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Nosto η μέση αξία της παραγγελίας ενδυμάτων από Βρετανούς καταναλωτές μόδας από υπολογιστές ήταν 116 στερλίνες, 107 στερλίνες μέσω τάμπλετ και 89 στερλίνες μέσω κινητού.  
  • Ανεξαρτήτως μόδας, το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν η δεύτερη χώρα με τους αγοραστές που ξοδεύουν τα περισσότερα σε είδη μόδας στην Ευρώπη με μέσο όρο ανά αγορά στις 111 στερλίνες. Στην πρώτη θέση ήταν οι Σκανδιναβικές χώρες με μέσο όρο αγοράς σε είδη μόδας στις 123 στερλίνες.
  • Συνολικά, τα καταστήματα μόδας είδαν αύξηση 16% στα online έσοδά τους συγκριτικά με πέρυσι, ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε διαδικτυακή κυκλοφορία σε όλες τις συσκευές σε σύγκριση με άλλες χώρες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ