emea business monitor

Επιστρέφει το ψωμί «Κατσέλης» από την «Καραμολέγκος»

Την εξαγορά του σήματος «Κατσέλης» ανακοίνωσε η αρτοβιομηχανία «Καραμολέγκος». Έτσι, το ιστορικό ψωμί Κατσέλης θα ξαναβρεθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ από τις 26 Σεπτεμβρίου και μετά.

Να υπενθυμιστεί ότι η Κατσέλης είχε δηλώσει πτώχευση το 2013. Η εταιρεία Κατσέλης είχε συγχωνευτεί με άλλες εταιρείες (μεταξύ των οποίων και η Αλλατίνη) και από τις συγχωνεύσεις είχε δημιουργηθεί η Nutriant.

Karamolegos_01_980x620Η Καραμολέγκος προχωρά στο επαναλανσάρισμα του brand Κατσέλης στο πλαίσιο του νέου αναπτυξιακού της σχεδιασμού, βάσει του οποίου προβλέπονται επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για τη διετία 2015-2016.

Η εταιρεία πιστεύει ότι παρόλο που η Κατσέλης δεν τα κατάφερε, εντούτοις το brand για το ψωμί Κατσέλης παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών (στην τρίτη θέση), οι οποίοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ακόμη υφίσταται στην αγορά.  

Με την εξαγορά του σήματος Κατσέλης η εταιρεία έχει ως στόχο την κατάκτηση του 8,7% το 2017 και 15% το 2018, ενώ υπολογίζεται ότι η αγορά του συσκευασμένου ψωμιού στο σύνολό της θα σημειώσει ενίσχυση σε αξία κατά  9,5-11%. Η εταιρεία κατέχει τώρα το 38,4% της αγοράς και εκτιμά ότι σε βάθος διετίας θα αγγίξει το 55%.

Επιπλέον, η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει νέους κωδικούς ούτως ώστε να ενδυναμώσει την γκάμα προϊόντων της.

Βάσει των όσων ανέφερε η διοίκηση της Καραμολέγκος, η εταιρεία έχει τον δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στα σούπερ μάρκετ.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.