Data Communication: Έργο CRM και Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην Alumil

Έργο Customer Relationship Management (CRM) και Ψηφιακού Μάρκετινγκ πραγματοποίησε η Data Communication στην Alumil. Η Alumil που δραστηριοποιείται στον τομέα της έρευνας, ανάπτυξης και παραγωγής προϊόντων διέλασης αλουμινίου, επέλεξε την Data Communication με στόχο την κάλυψη των διαδικασιών μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Το έργο βασίστηκε στις διεθνείς λύσεις Microsoft Dynamics CRM και Microsoft Dynamics Marketing.

Με την ολοκλήρωση του έργου επιτυγχάνεται η κεντρική διαχείριση του διεθνούς δικτύου του Ομίλου, ο οποίος διαθέτει πάνω από 5.000 σημεία πώλησης σε 63 χώρες και 24 θυγατρικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Διασφαλίζεται ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών για τον καλύτερο συντονισμό των πωλήσεων, των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και την πιο αποτελεσματική υποστήριξη των αναγκών τους. Ταυτόχρονα, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ του Ομίλου έχει πλέον στη διάθεσή της εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) που επιτρέπουν την υλοποίηση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και την αποτελεσματικότερη δημιουργία και αξιοποίηση ευκαιριών πώλησης, συμβάλλοντας στην επίτευξη των εμπορικών στόχων της Alumil. Η διασύνδεση του έργου με την υφιστάμενη πληροφοριακή υποδομή επιτρέπει την άντληση των επιχειρησιακών δεδομένων για τη δημιουργία reports, προσφέροντας στον Όμιλο ενιαία εικόνα των λειτουργιών του σε διεθνές επίπεδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ