Samsung: Παραδέχεται το πρόβλημα στη μπαταρία του Galaxy Note 7, αντικαθιστά τις συσκευές που έχουν ήδη πουληθεί
Σε παγκόσμιο πάγωμα των πωλήσεων του νέου Galaxy Note 7 αποφάσισε να προχωρήσει η Samsung, μετά το σάλο που προκλήθηκε από αναφορές για ανάφλεξη και έκρηξη ορισμένων συσκευών του συγκεκριμένου μοντέλου.
Με σημερινή της ανακοίνωση η εταιρεία παραδέχεται πως ανακάλυψε ένα πρόβλημα στη μπαταρία της συγκεκριμένης συσκευής, και προσθέτει πως μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου είχαν αναφερθεί παγκοσμίως 35 περιστατικά που έδειχναν πρόβλημα στη μπαταρία της συσκευής.
Σημειώνει πως αποφάσισε να αντικαταστήσει δωρεάν τη συσκευή όσων χρηστών το έχουν ήδη αγοράσει με μία καινούρια σε πολύ σύντομο διάστημα και καλεί τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν μαζί της για τη σχετική διαδικασία.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Samsung έχει ως εξής:
«H Samsung έχει δεσμευτεί να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη πολύ σοβαρά οποιοδήποτε περιστατικό αναφερθεί από τους αξιότιμους πελάτες της. Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσαμε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.
Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7.
Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note7, θα αντικαταστήσουμε εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).
Αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί στην αγορά, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται για να εξασφαλίσουμε ότι η Samsung συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία της αντικατάστασης θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και αποτελεσματική.».