Warply: Ολοκλήρωσε το redesign του Corporate mobile app ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανέθεσε στη Warply την επανασχεδίαση της εταιρικής εφαρμογής AB, σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας τριών χρόνων των δυο εταιρειών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Warply σχεδίασε το ανανεωμένο AB corporate app, με βασικό στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου και καινοτόμου εργαλείου, με ένα φιλικό για το χρήστη περιβάλλον, εύκολη πλοήγηση και πλούσια θεματολογία.

Μέσα από το flat και minimal design, με έντονη χρωματική παλέτα – βασισμένη στο brand της ΑΒ Βασιλόπουλος – το ΑΒ Mobile App έχει τον ιδανικό συνδυασμό σχεδίασης και περιεχομένου. Καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως η συνεχής ενημέρωση για προσφορές και διαγωνισμούς μέσω Push Notifications, η υψηλή ταχύτητα φόρτωσης του περιεχομένου, το friendly user experience μέσα από την εύκολη πλοήγηση (swipe δυνατότητα μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών), η γρήγορη και εύκολη εύρεση των κοντινών καταστημάτων μέσα από διαδραστικό χάρτη καθώς και η iBeacon τεχνολογία, καθιστά την νέα εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος μοναδική.

Επίσης, η νέα έκδοση της εφαρμογής (όπως και η προηγούμενη) συνδέεται με την marketing automation & CRM πλατφόρμα «Warply Engage», μέσω της οποίας γίνεται η αποστολή των push notifications και των in-app καμπανιών, με segmentation χρηστών σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά ή την τοποθεσία τους και πολλές άλλες δυνατότητες όπως τα real time analytics που ενισχύουν την προσωποποιημένη επικοινωνία με τους χρήστες και βελτιστοποιούν την εμπειρία τους μέσα στην εφαρμογή.

Το ΑΒ Mobile App, είναι διαθέσιμο δωρεάν για Android και iOS συσκευές και έχει ήδη 150K downloads που απολαμβάνουν τα προνόμια της εφαρμογής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ