Praktiker Hellas: Ρεκόρ επισκεψιμότητας κατά την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ρεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε για μια ακόμη χρονιά η Praktiker Hellas κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς περισσότεροι από 100.000 πελάτες επισκέφθηκαν τα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα, συμμετέχοντας ενεργά σε έναν θεσμό που τα τελευταία τρία συναπτά έτη, διοργανώνεται από την εταιρεία με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Κατά την εβδομάδα 23-28 Μαΐου, οι 100.000 πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματα της Praktiker είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ειδικές ενέργειες που διοργανώθηκαν εντός καταστημάτων, να απολαύσουν ειδικές προσφορές και προνόμια με κάθε αγορά, αλλά και να λάβουν μέρος σε ειδικό διαγωνισμό για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης στα καταστήματα Praktiker.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, κληρώθηκαν 70 τυχεροί νικητές, καθένας από τους οποίους κέρδισε μια δωροεπιταγή Praktiker αξίας 100 ευρώ και επιβραβεύθηκαν τρία καταστήματα με το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης σε πανελλαδικό επίπεδο, ανά κατηγορία μεγέθους:

Καλύτερο Μεγάλο Κατάστημα αναδείχθηκε το κατάστημα Praktiker στον Ταύρο, Καλύτερο Μεσαίο Κατάστημα ψηφίστηκε το κατάστημα στην Πάτρα και Καλύτερο Μικρό Κατάστημα το Praktiker Ιωαννίνων, επιβραβεύοντας, με αυτόν τον τρόπο, όλους τους εργαζόμενους των συγκεκριμένων καταστημάτων για τις άρτιες υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος ικανοποίησης πελατών στο σύνολο των καταστημάτων Praktiker έφθασε το 96,4% με άνοδο 3,5 μονάδων συγκριτικά με το 2015 (92,9%).

Επιπλέον, ενεργή ήταν και η συμμετοχή των εργαζομένων στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, και της διοίκησης, οι οποίοι στα πλαίσια της «Ημέρας Καταστήματος» που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, είχαν και εκείνοι την ευκαιρία να εξυπηρετήσουν προσωπικά τους πελάτες των καταστημάτων Praktiker.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ