emea business monitor

Η Ειδομένη «έφαγε» τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκλεισε για το 2015 τον ισολογισμό της με κέρδη 2,75 εκατ. ευρώ, ωστόσο για τις περίπου τελευταίες 70 ημέρες αποκλεισμού της Ειδομένης από τους πρόσφυγες εξανέμισαν αυτά τα κέρδη, καθώς δημιούργησαν ζημιές ύψους 2,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, εκτιμάται πως το επόμενο δεκαήμερο θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση.

Ειδικότερα, σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιθεωρεί τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της και ο στόχος είναι στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να δρομολογούνται επτά από τα εννέα τρένα που έκαναν δρομολόγια πριν ξεκινήσει ο αποκλεισμός και διακοπούν.

Στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται η επέκταση και ενίσχυση τού φράχτη που έχει τοποθετηθεί στην Ειδομένη εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, κόστους 40.000 ευρώ, την οποία έφτιαξε με δικά της έξοδα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, καθώς και να διασφαλιστεί πως η γραμμή δεν θα ξανακλείσει.

Το ειδικό μηχάνημα πέρασε και τοποθέτησε τους στύλους για την περίφραξη στο τμήμα από τον σταθμό της Ειδομένης έως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα. Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της.

Σε ότι αφορά στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, σε περίπτωση που ο διαγωνισμός της 20ης Ιουνίου αποβεί άγονος, η διοίκηση έχει προετοιμάσει ένα εναλλακτικό σχέδιο δράσης. Στις προτεραιότητές της είναι η βελτίωση της εμπορευματικής λειτουργίας με νέο τροχαίο υλικό, η δημιουργία διαμεταφορικής εταιρείας, η πρόσληψη 113 μηχανοδηγών, η δημιουργία νέου οργανογράμματος κ.α.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.