emea business monitor

Πώς η Amazon σκοπεύει να ανταγωνιστεί το YouTube

Η Amazon.com σύντομα θα επιτρέπει σε χρήστες να αναρτούν βίντεο στον ιστότοπό της και να κερδίζουν χρήματα από διαφημίσεις, δικαιώματα και άλλες πηγές. Πρόκειται για μια υπηρεσία που θα τοποθετήσει την εταιρία σε άμεσο ανταγωνισμό με το YouTube του Google.

Η Amazon ήδη προσφέρει ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα, περιλαμβανομένων και δικών της παραγωγών, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το Netflix. Το νέο προϊόν της εταιρίας θα δίνει στους πελάτες της Amazon περισσότερες επιλογές για το τι να παρακολουθήσουν χωρίς προκαταβολική αμοιβή, αφού πολλά από τα βίντεο θα πληρώνονται βάσει των επιδόσεών τους.

Όπως θυμίζει το Bloomberg, η Amazon χρησιμοποίησε μια παρόμοια στρατηγική προκειμένου να τονώσει το περιεχόμενό της ηλεκτρονικά βιβλία μέσω του Kindle Direct Publishing, το οποίο επιτρέπει στους συγγραφείς να παρακάμπτουν τους παραδοσιακούς εκδότες και να προσεγγίζουν το κοινό τους με την άμεση ανάρτηση και πώληση των ηλεκτρονικών τους βιβλίων.

Αντίστοιχα, η εταιρία τόνισε ότι η νέα της υπηρεσία απευθύνεται σε «επαγγελματίες παραγωγούς βίντεο», αν και μοναδικές της απαιτήσεις είναι τα βίντεο να είναι υψηλής ανάλυσης και να μπορούν να προσεγγίσουν και κοινό με προβλήματα στην ακοή.

Πάντως, η Amazon μάλλον άργησε κάπως να «προκαλέσει» το YouTube, το οποίο έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο θεατές που φέρνουν στη Google δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε έσοδα από διαφημίσεις. Το YouTube προσπαθεί αυτή τη στιγμή να διαφοροποιήσει τα έσοδά του, μέσα από μια τηλεοπτική συνδρομή που θα μπορούσε να ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.