Στη Warply ανέθεσε η Nobacco (που αποτελεί κορυφαία εταιρεία προϊόντων ατμίσματος) τη δημιουργία του νέου loyalty και CRM προγράμματός της που θα λανσαριστεί τον Ιούνιο σε όλη την Ελλάδα και έχει ως στόχο την ενίσχυση πιστότητας καταναλωτή, την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και την ενίσχυση του προφίλ της εταιρείας, με νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το mobile στο επίκεντρο.
Το νέο mobile loyalty και CRM πρόγραμμα της Νobacco που θα δημιουργήσει η Warply, είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός mobile app για καταναλωτές και ενός tablet app για τους πωλητές των καταστημάτων, καθώς και iBeacon εγκατάσταση για την εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα.
Όλα τα properties θα συνδέονται μέσω της marketing automation και CRM πλατφόρμας της Warply, «Warply Engage 2.0» που θα προσφέρει τη δυνατότητα της άμεσης συλλογής και εξαργύρωσης πόντων, σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας Nobacco σε όλη την Ελλάδα.
Η συνεργασία της Warply και της Nobacco, εκτός από τη δημιουργία των εφαρμογών, και του μηχανισμού συλλογής και απόδοσης πόντων πιστότητας, περιλαμβάνει και τη χρήση της marketing automation και CRM πλατφόρμας της Warply «Warply Engage 2.0» που παρέχει δυνατότητες omnichannel analytics σε πραγματικό χρόνο, αποστολή push και mail με στόχευση σε κοινά βάσει συμπεριφοράς και τοποθεσίας χρήστη κ.α.
Η Warply
Η Warply είναι η κορυφαία, ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM και βραβευμένη ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας «Warply Engage 2.0» υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.
Στη Warply ανήκει και το «Warply Ad Network», το μεγαλύτερο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobile apps και mobile sites και με τεράστιο αναγνωστικό κοινό.
Στο «Warply Ad Network» περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, CNN Greece, D.P.G. Digital Media, Olive Media, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, The TOC κ.α.
Η NOBACCO
H NOBACCO ιδρύθηκε το 2008 και είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία προϊόντων ατμίσματος στην Ελλάδα. Με ένα δίκτυο 56 καταστημάτων, και με 200 σημεία πώλησης σε όλη την χώρα, η εταιρεία πρωταγωνιστεί με τα καινοτόμα και πιστοποιημένα προϊόντα της στη διάδοση της νέας συνήθειας του ατμίσματος που σταδιακά κερδίζει την εμπιστοσύνη χιλιάδων καπνιστών σε όλη την χώρα.
Αποστολή της εταιρείας είναι να είναι πάντα κοντά στους καπνιστές που σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν στο παρελθόν το παραδοσιακό κάπνισμα.