Retailer της Χρονιάς η ΑΒ Βασιλόπουλος

Με τις διακρίσεις των ΑΒ Βασιλόπουλος ως Retailer της Χρονιάς και του Αριστοτέλη Παντελιάδη της Metro ως Retail Manager της Χρονιάς, κορυφώθηκε η Τελετή Απονομής της 14ης διοργάνωσης των RetailBusiness Awards.

Με κεντρικό μήνυμα «Κeep Calm and Reward Retail!» η φετινή διοργάνωση υπογράμμισε ότι ειδικά στις δύσκολες συνθήκες και τις μεγάλες προκλήσεις που βιώνουν τα τελευταία χρόνια η ελληνική αγορά και η οικονομία, οι αξίες, οι άριστοι και εκείνοι που βρίσκουν λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα πρέπει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ παρέδωσε και το βραβείο του Retailer της Χρονιάς, αλλά και περισσότερα από 800 στελέχη της αγοράς του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπρόσωποι του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Σημειώνεται ότι στα φετινά RetailBusiness Awards προστέθηκαν και τέσσερις νέες κατηγορίες, αυτές των Retail Franchisor, Social Media Retail Strategy, Retailer Mobile App και E-Commerce Mobile App.

Συγκεκριμένα, πέρα από τις μεγάλες διακρίσεις των ΑΒ Βασιλόπουλος και Αριστοτέλη Παντελιάδη που αναφέρθηκαν, βραβεία έλαβαν επίσης οι Adidas Original Superstar Store και Intersport, Media Markt, OK!Bread, AB City, ΑΒ Βασιλόπουλος για το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης», Πρόγραμμα Δωρεάς Κοντόληκτων Τροφίμων, Deliveras.gr, Cosmote για την εφαρμογή My Cosmote, Πλαίσιο για το www.plaisio.gr, Public για το πρόγραμμα πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών & Engagement μέσα από Social Media, Lidl Hellas και GPD για την καμπάνια «Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου», καθώς και η Coffee Island.

Προμηθευτές της χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησαν για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικό «RetailBusiness» και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών, αναδείχθηκαν οι Septona, Nestlé, Philips και Dell.

Επιπλέον, τιμητικά βραβεία δόθηκαν στις εταιρείες Green Cola για τη δυναμική πορεία μιας ελληνικής μάρκας στη διεθνή και εγχώρια αγορά και στη «Διαμαντής Μασούτης» για τα 40 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά.

Γιώργος Σταθάκης: Να κινητοποιήσουμε όλες τις επιχειρηματικές δυνάμεις

O υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης, στον δικό του χαιρετισμό, αφού αναφέρθηκε σε όσα έχουν γίνει τον τελευταίο χρόνο, σημείωσε πως πρόθεση της κυβέρνησης «είναι η κινητοποίηση όλων των επιχειρηματικών δυνάμεων, προκειμένου να πετύχουμε όλοι μαζί από κοινού μια μεγάλη μεταστροφή της ελληνικής οικονομίας, ενίσχυση της παραγωγής, ανοιχτή και εξωστρεφή οικονομία, υψηλή προστιθέμενη αξία και επιχειρήσεις επιτυχημένες και ισχυρές, σαν αυτές που συμμετέχουν στο θεσμό των RetailΒusiness Awards».

Aκόμη αναφέρθηκε στη δέσμευση της κυβέρνησης για τη «δημιουργία ενός πολύ φιλικού περιβάλλοντος για τις επιχειρήσεις και τους επενδυτές, που περιλαμβάνει απλοποιημένα συστήματα αδειοδοτήσεων, αυτόματα αν πρόκειται για επιχειρηματικά πάρκα, απλοποίηση των συναλλαγών με το δημόσιο και δεκάδες άλλα μέτρα με σημαντικό αντίκτυπο». Επιπρόσθετα, σημείωσε πως ο αναπτυξιακός νόμος είναι έτοιμος και θα συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Το μεγάλο βραβείο της ΑΒ Βασιλόπουλος παρέλαβαν ο Λεωνίδας Βρεττάκος, Chief Operating Officer της εταιρείας, και ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Executive Vice President του Delhaize Group και CEO of Southeastern Εurope & Asia του Delhaize Group, ο οποίος λίγο πριν αποχωρήσει από τον όμιλο τον Απρίλιο, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Για την πορεία της ΑΒ δεν φοβάμαι. Διαθέτει μια πολύ καλή και ικανή ομάδα, με στρατηγική σκέψη, που πρέπει να κάνει τεράστια λάθη για να μην παραμείνει η κορυφαία εταιρεία στο χώρο του λιανεμπορίου τα επόμενα χρόνια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η ΑΒ παραμένει μια από τις 50 κορυφαίες εταιρείες λιανεμπορίου στον κόσμο.

Έχει θαυμάσιο management και ανθρώπους που δουλεύουν συνεχώς για τον πελάτη και σέβονται όσους περνούν την πόρτα του για οποιονδήποτε λόγο. Αυτός ο συγχρονισμός κάνει διαφορετική την εταιρεία, που βοηθά περίπου 1.700 εταιρείες να ταξιδέψουν τα προϊόντα τους σε 6.500 καταστήματα στην Αμερική, σε 4.500 καταστήματα στην Ευρώπη. Εύχομαι καλή τύχη και καλή συνέχεια».

Αριστοτέλης Παντελιάδης: «Επιβράβευση όλων μας»

Από την πλευρά του ο Αριστοτέλης Παντελιάδης της Metro σημείωσε πως η διάκρισή του «σημαίνει επιβράβευση των προσπαθειών όλων των ανθρώπων της εταιρείας και είμαι πολύ χαρούμενος που αυτή η προσπάθεια ειδικά αυτό τον καιρό αναγνωρίζεται. Αισθάνομαι ότι είναι μεγάλη μας τιμή που παίρνουμε αυτό το θετικό μήνυμα για τα επόμενά μας βήματα». Ακόμη ανέφερε πως η METRO, μετά την εξαγορά του Βερόπουλου, «είναι ακριβώς η ίδια και σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο που σκεφτόταν και πριν την εξαγορά» και τόνισε πως «τα δύσκολα τώρα ξεκινάνε για μας και οι προκλήσεις τώρα αρχίζουν. Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ