Retail@Link: Λύσεις ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη JYSK

Τις ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικής τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) υλοποίησε η JYSK για την αποστολή ηλεκτρονικών αποδείξεων και τιμολογίων στους πελάτες του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην ελληνική αγορά.

Ειδικότερα, η JYSK, που αποτελεί διεθνή αλυσίδα επίπλων και ειδών σπιτιού και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το Σεπτέμβριο του 2015, συνεργάζεται με τη Retail@Link για την εξυπηρέτηση της ηλεκτρονικής διαχείρισης των παραστατικών της.

Συγκεκριμένα, με τη λύση R@L e-Invoicing Paperless, η JYSK αποστέλλει ηλεκτρονικά τα τιμολόγια και τις αποδείξεις της με τη χρήση προηγμένης ψηφιακής υπογραφής στους πελάτες του ηλεκτρονικού της καταστήματος (B2C) στην Ελλάδα, παρακολουθώντας το status παράδοσής των παραστατικών της μέσα από το εύχρηστο Online Portal της Retail@Link.

Επιπλέον η εταιρεία διαχειρίζεται ηλεκτρονικά και την αρχειοθέτηση των ηλεκτρονικών της τιμολογίων, αποκτώντας πρόσβαση στα ιστορικά της αρχεία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς τη διατήρηση φυσικού-χάρτινου αρχείου.

Η JYSK ιδρύθηκε στη Δανία το 1979 από τον Lars Larsen σημειώνοντας πολύ γρήγορα λαμπρή πορεία σε διεθνές επίπεδο. Σήμερα διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 41 χώρες με 2.300 καταστήματα, ενώ στην Ελλάδα διαθέτει 4 καταστήματα στην Αθήνα, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη μέσω της JYSK NORDIC, μέλος του Ομίλου JYSK.

Η εταιρεία επέλεξε μία περιβαλλοντικά υπεύθυνη λύση για τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, η οποία εξασφαλίζει γρήγορες και ασφαλείς συναλλαγές με μειωμένο κόστος (χαμηλότερο κατά 71% σε σύγκριση με τη χάρτινη διαδικασία), στα πλαίσια της στρατηγικής του οργανισμού να διοχετεύει καινοτόμες τεχνολογίες στη λειτουργία της, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας με την καλύτερη προσφορά τιμής-αξίας για τους καταναλωτές της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ