Ξεκίνησε δυναμικά η εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται από την 1η Δεκεμβρίου η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει έως και την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου, και κατά το διάστημα αυτό, περισσότερα από 100 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα θα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να «βιώσει» την ελληνική online αγοραστική εμπειρία.

Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. έδωσε στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν ενημερώσει για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα με αξιόλογες προσφορές.

Η λίστα περιλαμβάνει προσφορές που φτάνουν έως και το 70% από e-shops με είδη μόδας, σπιτιού, προσωπικής φροντίδας, τουριστικές υπηρεσίες, παιδικά και βρεφικά είδη, πληροφορική, παιχνίδια, εργαλεία και μηχανήματα, είδη γραφείου, αθλητικά, είδη φαρμακείου και αρκετά ακόμα.

Με αφορμή την έναρξη της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Αντώνης Παπαδεράκης, χαιρέτησε την προσπάθεια και εξέφρασε την υποστήριξη της Πολιτείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. «Πιστεύω ότι ελπίδα και προσδοκία όλων μας είναι ο συγκεκριμένος θεσμός να συμβάλει στην ενίσχυση της δυναμικής που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Η εν λόγω ενίσχυση αποτελεί στρατηγικό στόχο για το Υπουργείο, το οποίο θέτει υπό την αιγίδα του την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως τόνισε, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει ήδη αναλάβει μια σειρά πρωτοβουλιών, δημιουργώντας μία ομάδα εργασίας με στόχους:

– Τις παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκούς θεσμούς στο πλαίσιο της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.

– Τη δημιουργία μητρώου προμηθευτών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

-Τη δημιουργία κώδικα δεοντολογίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και την παροχή σημάτων ποιότητας,

-Tην ανάπτυξη ισοτιμίας στην πρόσβαση μέσω της διάχυσης της ευρυζωνικότητας, των ταχυδρομικών υπηρεσιών ώστε να μειωθεί το κόστος μεταφοράς.

Ο πρόεδρος του GR.EC.A., Δημήτρης Θεοφάνους, αφού παρουσίασε τις δράσεις του Συνδέσμου, δήλωσε σχετικά: «Για τρίτη συνεχή χρονιά, ο GR.EC.A. προσκαλεί καταναλωτές και επιχειρήσεις να συμμετάσχουν σε αυτή την γιορτινή εβδομάδα του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου. Πέρυσι η αποδοχή από τους Έλληνες online καταναλωτές ήταν θετική. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύνδεσμος, οι πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 59%, ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200%».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της στοιχεία της ετήσιας έρευνας ηλεκτρονικού εμπορίου του 2014 του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η ανάπτυξη του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν σημαντική και το 2014, αφού οι Έλληνες online καταναλωτές έκαναν κατά μέσο όρο 18 online παραγγελίες σε σχέση με τις 12 που πραγματοποίησαν το 2013, ενώ δαπάνησαν κατά μέσο όρο 1.400 ευρώ σε online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.

Τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας ηλεκτρονικού εμπορίου που αφορά στο 2015 θα παρουσιαστούν την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου στο 11ο eBusiness Forum της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και του ELTRUN που τελεί υπό την αιγίδα του GR.EC.A.

Για δηλώσεις συμμετοχής στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον GR.EC.A. μέσω email στο [email protected].

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ