Νέα συνεργασία της RTB House με τις Travelplanet24, Tripsta και airtickets

Η διεθνής τεχνολογική εταιρία RTB House που δραστηριοποιείται στον χώρο του display advertising παρέχοντας personalized retargeting, ανακοίνωσε ότι ξεκινά συνεργασία με το online ταξιδιωτικό γραφείο Tripsta που λειτουργεί σε 45 χώρες σε όλο τον κόσμο και εξυπηρετεί περισσότερους από ένα εκατομμύριο ταξιδιώτες τον χρόνο.

Ειδικότερα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας της RTB House, θα αναλύονται οι συμπεριφορές των χρηστών που αναζητούν αεροπορικά εισιτήρια και θα τους παρουσιάζεται εξατομικευμένη διαφήμιση στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση των κρατήσεων για τις εταιρίες Travelplanet24, Tripsta και airtickets.

Όλες οι personalized retargeting καμπάνιες για τα τρία brands θα βασίζονται σε performance based concepts – βάση προκαθορισμένου CPA – διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το κόστος των καμπανιών θα εξαρτάται αποκλειστικά από το σύνολο των ολοκληρωμένων κρατήσεων.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με την Tripsta, την εταιρία που θεωρείται από τα μεγαλύτερα ελληνικά start-up success stories και που σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Είμαστε βέβαιοι ότι η RTB House χάρη στην τεχνολογία και την τεχνογνωσία που διαθέτει θα συμβάλλει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και για τα τρία brands», δήλωσε σχετικά ο Αλέξανδρος Ρήγας, Business Partner της RTB House.

Ο Philipp Brinkmann, CEO της Travelplanet24, δήλωσε από την πλευρά του: «Η νέα συνεργασία μας με την RTB House, η οποία διαθέτει μια άρτια εξελιγμένη τεχνολογική πλατφόρμα, θα βοηθήσει αποτελεσματικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης μας, καθώς η ειδικά προσαρμοσμένη διαφήμιση θα συνεισφέρει σημαντικά στη μεγιστοποίηση των κρατήσεων της εταιρείας.»

Η συνεργασία των δύο εταιριών ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2015 και το πρόγραμμα έρχεται να προστεθεί σε μία μεγάλη λίστα διαφημιζομένων της RTB House στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως golderbrands.gr,z-mall.gr και άλλα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ