emea business monitor

ONNUP: Ανέλαβε την ψηφιακή παρουσία της «Μύλοι Αγίου Γεωργίου»

Η ONNUP αναδείχθηκε νικήτρια σε κλειστό spec της εταιρείας Μύλοι Λούλη για την επικοινωνία του brand Μύλοι Αγίου Γεωργίου στα Social Media και τη συνολική ψηφιακή του παρουσία.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην ανάπτυξη, υλοποίηση στρατηγικής και διαχείριση των Social Media καναλιών των Μύλων Αγίου Γεωργίου (Facebook, Instagram, Pinterest) και τη διαχείριση των online καμπανιών της εταιρείας.
Η Εύη Λούλη, διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων και marketing, δήλωσε για τη συνεργασία: «Σε μια περίοδο που το internet και τα social media είναι αναπόσπαστο κομμάτι στις ζωές όλων μας, είναι εξαιρετικής σημασίας οι εταιρίες να έχουν δίπλα τους στρατηγικούς συνεργάτες που θα τους βοηθήσουν να διαχειριστούν όλο αυτό το κομμάτι και να το εξελίξουν.

Στην ομάδα της ONNUP είδαμε ανθρώπους που έχουν τις απαραίτητες γνώσεις, όραμα και όρεξη για τη δουλειά τους και για αυτό είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε μια πολύ εποικοδομητική συνεργασία.».
Παράλληλα, η Άννα Καρακατσάνη, managing director της ONNUP, συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τη νέα μας συνεργασία, καθώς θα δουλέψουμε για ένα brand που γνωρίζουμε και αγαπάμε όλοι, που είναι συνδεδεμένο με τις πιο γλυκές μας αναμνήσεις, και πλέον ξεχωρίζει για την καινοτομία και τις επίκαιρες λύσεις που προσφέρει. Στόχος μας είναι να κάνουμε τους Μύλους Αγίου Γεωργίου μέρος της καθημερινής ψηφιακής ζωής όσων Ελλήνων αγαπούν την κουζίνα και την καλή σπιτική διατροφή, με πολύτιμο περιεχόμενο, λύσεις και ιδέες που θα κάνουν την καθημερινότητά μας πιο νόστιμη και πιο υγιεινή».