Air France – KLM: Βράβευση για την εταιρική κοινωνική ευθύνη

Για 11η συνεχή χρονιά, ο δείκτης βιωσιμότητας Dow Jones (DJSI), που αποτελεί το διεθνή δείκτης αξιολόγησης εταιριών σχετικά με τις επιδόσεις τους σε ότι αφορά την εταιρική κοινωνική ευθύνη, αξιολόγησε τον όμιλο Air France – KLM ως ηγέτη στην κατηγορία «Αερομεταφορείς».

Για έβδομη χρονιά, ο όμιλος είναι επίσης ηγέτης στην ευρύτερη κατηγορία «Μεταφορές» στην οποία συμπεριλαμβάνονται οι αεροπορικές, σιδηροδρομικές, ακτοπλοϊκές και οδικές μεταφορές καθώς επίσης και η εκμετάλλευση αερολιμένων. Η Air France – KLM είναι ένας από τους 24 πιο υπεύθυνους ομίλους στον κόσμο, ο καθένας στον δικό του τομέα δραστηριότητας.

Για να εντάξει την εταιρική κοινωνική ευθύνη στις δραστηριότητες και λειτουργίες της, ο όμιλος Air France – KLM επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικούς άξονες:

– Μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον, βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες, καινοτομώντας στην αλυσίδα εφοδιασμού και εμπλέκοντας όλο το προσωπικό και το σύνολο της βιομηχανίας.

– Συνυπολογισμός των προκλήσεων της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε όλη την αλυσίδα παροχής υπηρεσιών με στόχο την προσφορά στους πελάτες καινοτόμων και υπεύθυνων προϊόντων και υπηρεσιών.

– Προώθηση μιας υπεύθυνης πολιτικής ανθρώπινων πόρων και ενθάρρυνση της προσωπικής ανάπτυξης που εξασφαλίζει την δημιουργία κινήτρων και επαγγελματισμό από την πλευρά των εργαζομένων.

– Συμβολή στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των περιοχών όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Ανάμεσα στις καινοτόμες πρωτοβουλίες που ελήφθησαν πρόσφατα περιλαμβάνεται και η απόφαση για συνέχιση της χρήσης βιοκαυσίμων από τον όμιλο Air France – KLM σε αρκετές πτήσεις και η ενθάρρυνση της βιομηχανίας να δημιουργήσει μια αγορά για τα βιοκαύσιμα.

Ο όμιλος έχει επίσης επενδύσει στον οικολογικό σχεδιασμό των προϊόντων που χρησιμοποιούνται κατά την πτήση με στόχο τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ