Coca-Cola 3E: Η καλύτερη φήμη στην κατηγορία χυμών

Για έβδομη συνεχή χρονιά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με την Αmita έλαβε την πρώτη θέση, στην κατηγορία της, στα Famous Brands 2014, σύμφωνα με τους Έλληνες καταναλωτές και τις προτιμήσεις τους για τις μάρκες με την καλύτερη φήμη ανά κατηγορία προϊόντος.

Η ετήσια πανελλαδική έρευνα Famous Brands διενεργείται κάθε χρόνο με τη μέθοδο C.A.W.I. (Computer Assisted Web Interviews). Στόχος του θεσμού είναι να αναδεικνύει τις μάρκες που κατέχουν την καλύτερη φήμη και διακρίνονται για την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού σε 41 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Amita κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία “Χυμοί”.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται στην κορυφή της προϊοντικής καινοτομίας με μια επιτυχημένη πορεία 46 χρόνων στην ελληνική αγορά.

Με βασικό πυλώνα της στρατηγικής της σε όλους τους τομείς, η Amita αποτελεί διαχρονικά τον ηγέτη της κατηγορίας.

Στα 32 χρόνια της πορείας της αποτελεί τον χυμό που συνεχώς παρουσιάζει καινοτόμα και μοναδικά προϊόντα (λειτουργικοί χυμοί, μοναδική γκάμα γεύσεων) καθώς και πρωτοπόρες συσκευασίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ