Επιτυχημένη η δεύτερη μέρα της 16ης Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light

Με επιτυχία συνεχίστηκε για δεύτερη ημέρα η διεθνής εβδομάδα μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light, καθώς πολλοί ήταν οι λάτρεις της μόδας που προσήλθαν στο συνεδριακό κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής για να απολαύσουν τις δημιουργίες των Join Clothes, Stylianos, Gaffer & Fluf, Somf και Athina Korda.

Πρώτο στην πασαρέλα εμφανίστηκε το σχεδιαστικό δίδυμο της Join Clothes με την συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2015. Οι Γιώτα και Ιωάννης Κωνσταντίνου, εκφράζοντας με δημιουργικότητα τις αρχές της αρχιτεκτονικής, παρουσίασαν ρούχα αέρινα, πολυμορφικά και ευκολοφόρετα για μοναδικά, ευέλικτα στυλ όλες τις ώρες της ημέρας.

Τη σκυτάλη πήρε το brand name Stylianos παρουσιάζοντας αιθέριες σιλουέτες, αθώες και ελκυστικές, ρομαντικές και δυναμικές. Μεταξωτές οργάντζες, γαλλικές δαντέλες σε παστέλ αποχρώσεις μπλέκονται και συνδιαλέγονται με φλοράλ εμπριμέ και μαύρες δαντέλες, με τεχνικές πέρα από τις συνηθισμένες, δημιουργώντας ένα είδος patchwork με “απλικέ layering” διαφορετικών υφασμάτων, παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή συλλογή υψηλής αισθητικής, ιδιαίτερη και εκτός ελληνικής πραγματικότητας.

Το show του σχεδιαστή ολοκληρώθηκε με ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο και ανατρεπτικό happening όταν η μόδα και ο κόσμος της συνάντησαν την ασθένεια της ψωρίασης με την βοήθεια της βιοφαρμακευτικής εταιρείας AbbVie, έχοντας ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους παρευρισκόμενου να αναρωτηθούν αν βλέπουν τη λάθος εικόνα στους 220.000 συνανθρώπους μας που πάσχουν από το μη μεταδοτικό νόσημα στην Ελλάδα.

Καθώς το show του σχεδιαστή βάδιζε προς την ολοκλήρωση, τρια μοντέλα ξεκίνησαν ένα σκηνοθετημένο δρώμενο με ειδικά σχεδιασμένη μουσική επένδυση και φώτα ώστε να εντείνουν το συναίσθημα, τα οποία αποκαλύψανε κάτω από τις εντυπωσιακές δημιουργίες Stylianos, σημεία του σώματος τους με συμπτώματα ψωρίασης, τα οποία είχε επιμεληθεί make-up artist ειδικευμένη σε εφέ μακιγιάζ.

Η κορύφωση περιλάμβανε το άγγιγμα των σημαδιών της ψωρίασης και τη συγκινητική αγκαλιά των τριών ως αντίδραση αποδοχής από τα υπόλοιπα μοντέλα, τα οποία όλα μαζί αποχώρησαν από την πασαρέλα σε μια γιορτή ανθρώπινης αλληλοϋποστήριξης κάτω από το μήνυμα “Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;”.

Το κοινό υποδέχθηκε το δρώμενο με ενθουσιασμό και συγκίνηση τόσο για το θέαμα όσο και για το μήνυμα που επικοινωνήθηκε.

Μια συναρπαστική συλλογή, βασισμένη στο αντιθετικό παιχνίδι του άσπρου και του μαύρου παρουσίασε η σχεδιάστρια Κατερίνα Βαμβακά – Gaffer & Fluf.

Το concept της συλλογής βασίστηκε στην έννοια του contrast και του όγκου, ενώ το show έκλεισε με αέρινα καφτάνια, σήμα κατατεθέν του ελληνικού καλοκαιριού.

Το brand SOMF μέσα από την συλλογή του Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 Paisley Waves by #AQUALOVE παρέσυρε το κοινό στην εξερεύνηση του καλοκαιρινού ταξιδιού μιας νέας “Αθηναίας στην ψυχή”. Μια κολεξιόν από digital printed ζέρσει με κεντημένες πινελιές που άντλησε την έμπνευσή της από το αιώνιο ελληνικό καλοκαίρι και τους οιωνούς του.

Τη βραδιά έκλεισε η σχεδιάστρια Athina Korda με τη συλλογή της”Gold Scans” για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2015. Η εντυπωσιακή συλλογή της σχεδιάστριας με τις γεωμετρικές γραμμές και τα αντιθετικά υλικά αφήνει μια ακτίνα ‘φωτός’ να διαπερνά το λευκό και το μαύρο κάνοντας τα σχήματα¦ πιο ξεκάθαρα.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα και τις επίσημες σελίδες της στα social media.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ