Moosend: Συνεργασία με τη Dexim για e-mail marketing campaigns

To Moosend, που αποτελεί μια δυναμική πλατφόρμα e-mail marketing που έχει δημιουργηθεί στη χώρα μας και προσφέρεται διεθνώς, ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τη DEXIM.

H DEXIM είναι μια εταιρεία με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά των υποδημάτων, προσφέρει επώνυμα προϊόντα καθημερινής μόδας στους καταναλωτές, μέσα από ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο λιανικών πωλήσεων.

Πρόσφατα, αναπτύσσοντας το ηλεκτρονικό της κατάστημα, από το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιήσουν τις online αγορές τους γρήγορα και αποτελεσματικά, επέλεξαν να επικοινωνούν τις προσφορές τους τακτικά μέσω e-mail προς τους πελάτες τους.

Για την αποστολή των e-mail newsletters της η DEXIM επέλεξε να αξιοποιήσει την πλατφόρμα του Moosend και να ενημερώνει τακτικά για τις εκάστοτε προσφορές το αγοραστικό της κοινό.

O Βασίλης Παπουτσής, digital marketing manager της εταιρείας, ανέφερε σχετικά: “Η Dexim, αναπτύσσοντας το ηλεκτρονικό της κατάστημα, υποδέχεται πλέον το κοινό που κάνει online αγορές σύγχρονα και αποτελεσματικά. Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο digital τοπίο που διαμορφώνεται στη χώρα μας η DEXIM θέλησε να εξασφαλίσει ένα συνεργάτη με τεχνολογία αιχμής. Καθώς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αποστολή των e-mail newsletters, οι αποστολές των emails μας πρέπει όχι μόνο να γίνονται γρήγορα και αξιόπιστα, αλλά και να μας προσφέρουν πληροφορία που να μας βοηθάει να αυξήσουμε τα έσοδά μας.

Με το Moosend, η αποστολή των e-mail newsletters μας γίνεται με ταχύτητα και συνέπεια. Τα στατιστικά στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας μας επιτρέπουν να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας: Μπορούμε να διακρίνουμε για παράδειγμα χρήστες που άνοιξαν το newsletter, το ενδιαφέρον τους σε συγκεκριμένα προϊόντα, να διακρίνουμε τα πιο δημοφιλή links που οι χρήστες έκαναν click, να αναγνωρίσουμε τη συσκευή (κινητό ή Η/Υ) και το λειτουργικό που χρησιμοποιήθηκε για την ανάγνωση του email, να δούμε τάσεις ως προς τις κατάλληλες μέρες και ώρες αποστολής, να διακρίνουμε συνήθειες, να τεστάρουμε παραμέτρους κλπ.

Αυτές οι πληροφορίες μας επιτρέπουν, να αναγνωρίσουμε τους πιστούς μας χρήστες, ώστε να τους προσφέρουμε στοχευμένα προϊόντα, κατάλληλα για τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Η πλατφόρμα e-mail marketing του Moosend μας παρέχει χρήσιμη και πολύτιμη πληροφόρηση, κάνοντάς μας πιο ανταγωνιστικούς”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ