Effie Awards: Σημαντική διάκριση της Περιφέρειας Αττικής και της McCann Athens

Με Gold Effie Award για την επικοινωνιακή καμπάνια του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής βραβεύτηκαν η Περιφέρεια Αττικής και η McCann Athens κατά την τελετή απονομής των βραβείων Effie Awards Hellas 2014, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Ιουλίου στο Βυζαντινό Μουσείο.

Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα πραγματοποιήθηκε στην κατηγορία Μέσα Ενημέρωσης / Εκδόσεις / Δημόσιο / Ενέργεια / Εκπαίδευση / Τουρισμός / Αναψυχή / Συγκοινωνίες και Σχετικές Υπηρεσίες.

Η εξωστρεφής επικοινωνιακή στρατηγική του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής στόχευσε στον επαναπροσδιορισμό της τουριστικής εικόνας της Περιφέρειας και την απόκτηση μιας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας.

Το Τουριστικό Πρόγραμμα επιδιώκει να εδραιώσει την Αθήνα/Αττική στους top 10 city break προορισμούς μέχρι το 2020, αναδεικνύοντας τις ποικίλες εναλλακτικές που προσφέρει στον επισκέπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής καμπάνιας του Προγράμματος αποτυπώνεται στα παρακάτω εντυπωσιακά μεγέθη, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ συγκεκριμένους στόχους μέτρησης που έχουν τεθεί σχετικά με την επιτυχία του έργου:

– Σημαντική αύξηση των επισκεπτών αναψυχής που επιλέγουν την Αττική ως τελικό ταξιδιωτικό προορισμό – 8 στους 10 ερωτηθέντες απάντησαν θετικά – Συνολική αύξηση 19.5% (από 67% σε 80% Νοέμβριος 2012 – Νοέμβριος 2013)

– Αύξηση της μέσης διάρκειας ταξιδιού (διανυκτερεύσεων) στην Περιφέρεια Αττικής των επισκεπτών που δεν έχουν τελικό προορισμό την Αττική κατά 1,5 (από 2,4 σε 3,9 νύκτες Νοέμβριος 2012 – Νοέμβριος 2013) και σταθεροποίηση της μέσης διάρκειας ταξιδιού (διανυκτερεύσεων) στην Περιφέρεια Αττικής των επισκεπτών που έχουν τελικό προορισμό την Αττική (4,5 νύκτες) για την ίδια χρονική περίοδο

– Αύξηση της πρόθεσης επιλογής της Περιφέρειας Αττικής ως city break προορισμό κατά 13% με το τελικό ποσοστό να αγγίζει το 71% και της πρόθεσης σύστασης της Περιφέρειας Αττικής ως city break προορισμό κατά 8.9%, φτάνοντας το 74% το Νοέμβριο του 2013 (Νοέμβριος 2012- Νοέμβριος 2013)

– Η σημαντική αύξηση των προαναφερθέντων KPI’s συνηγορούν στη θετική τάση για επάνοδο της Αττικής ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού για city break, ενώ τα παρακάτω δημοσιευμένα στοιχεία επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη συμβολή του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής στην αύξηση της τουριστικής κίνησης της Αττικής:

– Η Αθήνα μπαίνει στη λίστα των 25 καλύτερων city break προορισμών το 2013 και το 2014 με βάση την έρευνα Travelers’ Choice του δημοφιλούς τουριστικού ενδιαφέροντος Trip Advisor. Κατακτά τη θέση 18 για 2 συναπτές χρονιές, ενώ νωρίτερα δεν ανήκε καν στην πρώτη 25άδα.

– Δημοσιεύματα δημοσιογράφων τουρισμού και αναφορές γνωστών στελεχών της τουριστικής βιομηχανίας σε σημαντικά Μέσα των χωρών-στόχος προτείνουν την Αθήνα-Αττική και τα νησιά της ως έναν εκ των σημαντικότερων city break προορισμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ