Με σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2014 για την Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Coca-Cola HBC AG, ο όγκος πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον αυξήθηκε στην Ελλάδα σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, αύξηση που αποδίδεται στις κατηγορίες των εμφιαλωμένων νερών, των χυμών, του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού και των ενεργειακών ποτών. Παράλληλα, οι πωλήσεις της Coca-Cola Zero αυξήθηκαν κατά 5%.
Στην ανακοίνωση προστίθεται ακόμα ότι “η αύξηση του όγκου πωλήσεων και η θετική πορεία στην Ελλάδα σημειώνεται μετά από 16 συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης παρότι οι εμπορικές συνθήκες εξακολουθούν να είναι δυσχερείς, όπως αναφέρεται στα οικονομικά αποτελέσματα.
Τα θετικά αυτά στοιχεία για την Coca-Cola Τρία Έψιλον συνδέονται με την αύξηση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, καθώς και με την επιτυχημένη εμπορική πολιτική της εταιρείας που στόχο έχει την διαρκή ανταπόκριση στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά και στις αλλαγές που σημειώνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών.”.