Προωθητικές ενέργειες και στο timeline των εταιρικών σελίδων επιτρέπει πλέον το Facebook

Οι συνεχείς αναβαθμίσεις του Facebook δεν αφορούν μόνο την εμπειρία χρήσης για τα απλά μέλη, αλλά και για όσους θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Αν διαθέτετε κάποια εταιρική σελίδα στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, τώρα πλέον μπορείτε να δημοσιεύετε προωθητικές καμπάνιες και ενέργειες, απευθείας από το Facebook και μέσω δικών του εφαρμογών.

Έτσι εξαλείφεται η ανάγκη για δημιουργία ειδικών εφαρμογών, από τρίτους προγραμματιστές. Όταν οι χρήστες ανεβάζουν posts, κάνουν like, ή γράφουν σχόλια σε μία σελίδα στο Facebook, αυτά καταχωρούνται ως hits, ενώ τα likes λειτουργούν και ως ψήφοι.

Όσον αφορά την “ηρεμία” των μελών, οι κάτοχοι σελίδων δεν μπορούν να δημοσιεύουν περιεχόμενο απ’ ευθείας στα timelines των χρηστών, ενώ το Facebook προειδοποιεί για ορθή χρήση του tagging.

Επιτρέπεται δηλαδή στις σελίδες να προτρέπουν τους χρήστες να απαντούν σε posts, ώστε να λαμβάνουν μέρος σε κληρώσεις βραβείων, αλλά δεν επιτρέπεται να τους ζητούν να κάνουν tag τους εαυτούς τους σε φωτογραφίες, για τον ίδιο λόγο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ