emea business monitor

P&G και Μαρινόπουλος ανακαίνισαν πέντε δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις

Η P&G, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από γνωστά προϊόντα εμπιστοσύνης όπως τα Ariel, Gillette, Fairy, Always, Pantene και Pampers και η Μαρινόπουλος AE ανακαίνισαν πέντε δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις στους Νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και Κρήτης που επέλεξαν οι καταναλωτές.

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος της P&G “Σ’ ευχαριστώ, Μαμά“, με επίκεντρο τα παιδιά που αθλούνται και ονειρεύονται την ημέρα που θα κρατήσουν στα χέρια τους ένα μετάλλιο. Στόχος ήταν τα παιδιά αυτά να έχουν τη δυνατότητα να αθληθούν σε χώρους οι οποίοι να πληρούν τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.

Από τις 14 Ιουλίου και για δύο εβδομάδες, με κάθε αγορά προϊόντων της P&G από τα καταστήματα, ένα ποσό διατέθηκε για την ανακαίνιση 5 αθλητικών εγκαταστάσεων που επέλεξαν οι πελάτες των καταστημάτων της Μαρινόπουλος. Ο ενθουσιασμός και η συμμετοχή των καταναλωτών που επισκέφθηκαν τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Planet και Carrefour το καλοκαίρι του 2012, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, χαρίζοντας σε χρόνους δύσκολους, νότες αισιοδοξίας και ελπίδας.

Παράλληλα, 325.οοο καταναλωτές ψήφισαν ηλεκτρονικά το Αθλητικό Κέντρο που επιθυμούσαν να ανακαινισθεί. Με την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας, οι εγκαταστάσεις που επιλέχθηκαν ήταν:

– με 154.146 ψήφους το Παγκρήτιο Στάδιο στο Ηράκλειο Κρήτης, στο οποίο δημιουργήθηκε νέα αίθουσα χορού στη Δημοτική Σχολή Χορού “Κέντρο Χορού”
– με 137.200 ψήφους, το Αθλητικό Κέντρο Πλάτων του Δήμου Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη, στο οποίο αποκαταστάθηκε η αίθουσα ενόργανης γυμναστικής και έγινε ανακαίνιση των αποδυτηρίων του Κολυμβητηρίου
– με 10.001 ψήφους, το Αθλητικό Κέντρο Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο αποκαταστάθηκε το σύστημα κλιματισμού και έγιναν έργα βελτίωσης του χώρου αποδυτηρίων
– με 9.915 ψήφους, το Δημοτικό Κολυμβητήριο Αλίμου, στο οποίο έγιναν έργα βελτίωσης στα αποδυτήρια και τοποθετήθηκε νέο στέγαστρο στις κερκίδες (έργο εν εξελίξει)
– με 8.014 το 1ο Κλειστό Γυμναστήριο Ευκαρπίας στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο αποκαταστάθηκε το σύστημα θέρμανσης νερού και έγιναν έργα βελτίωσης του χώρου αποδυτηρίων.

Στην πρωτοβουλία αναφέρθηκε σχετικά και ο Δημήτρης Γιαννακούδης, Marketing Director P&G: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η πρωτοβουλία των εταιρειών P & G και Μαρινόπουλος, για την ανακαίνιση 5 δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων στους Νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και Κρήτης. Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος της P&G “Σ’ ευχαριστώ, Μαμά”, με επίκεντρο τα παιδιά που αθλούνται και ονειρεύονται την ημέρα που θα κρατήσουν στα χέρια τους ένα μετάλλιο. Στόχος ήταν τα παιδιά αυτά να έχουν τη δυνατότητα να αθληθούν σε χώρους οι οποίοι να πληρούν τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές, ώστε να συνεχίσουν να προσπαθούν για το καλύτερο, για να κάνουν την οικογένεια τους και την Ελλάδα υπερήφανη. Αυτή η πρωτοβουλία δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την ενεργό και ουσιαστική βοήθεια των καταναλωτών στο κάλεσμά μας, πέρσι το καλοκαίρι, όπου πραγματικά, η συμμετοχή και ο ενθουσιασμός τους ξεπέρασε κάθε προσδοκία, χαρίζοντας σε χρόνους δύσκολους, νότες αισιοδοξίας και ελπίδας. Πάνω από 325 χιλιάδες καταναλωτές ψήφισαν ηλεκτρονικά το Αθλητικό Κέντρο που επιθυμούσαν να ανακαινισθεί, με το Παγκρήτιο Στάδιο να έρχεται 1ο, μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας”.

“Η συμμετοχή του καταναλωτικού κοινού στο Πρόγραμμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, δίνοντας ένα μήνυμα ελπίδας σε μια εποχή που έχουμε ανάγκη τα όνειρα των παιδιών. Όπως γνωρίζετε, τόσο η P&G όσο και η Μαρινόπουλος είναι δύο εταιρίες που επενδύουν στην ανταπόδοση προς την κοινωνία. Ευχόμαστε στους αυριανούς πρωταθλητές να είναι υγιείς και δυνατοί και να μη σταματήσουν ποτέ να ονειρεύονται μετάλλια ενώ αθλούνται σε αυτό το κέντρο. Ανάλογες πρωτοβουλίες θα μας βρίσκουν πάντοτε υποστηρικτές” τόνισε ο Θοδωρής Τσεμπερούλης, Marketing Director της Μαρινόπουλος.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.