emea business monitor

Nέοι προορισμοί της Germanwings στην ελληνική αγορά

Δέκα χρόνια μετά την πρώτη πτήση από την Κολωνία προς την Αθήνα, τον Ιούνιο του 2003, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία έχει φιλόδοξα σχέδια για να κερδίσει νέους πελάτες στην Ελλάδα. Εντός των ερχόμενων εβδομάδων, η αεροπορική εταιρία θα παρουσιάσει το πιο αξιόλογο αεροπορικό προϊόν για αυτή την περιοχή της Ευρώπης.

Από την 1η Ιουλίου 2013, οι επιβάτες θα μπορούν να σχεδιάζουν το δικό τους ταξιδιωτικό πακέτο υπηρεσιών και να το προσαρμόζουν λεπτομερώς στις ανάγκες τους. Προσφέροντας την Economy Class, η “καινούρια” Germanwings θα διαθέτει νέους ναύλους για διαφορετικά πακέτα υπηρεσιών. Ιδιαίτερα ελκυστικός για την ελληνική αγορά θα είναι ο ναύλος “Smart”, με συγκεκριμένες επιπλέον παροχές, ενώ παράλληλα, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν επιπλέον υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Σε συνάντηση με δημοσιογράφους που πραγματοποίησε στη Θεσσαλονίκη ο υπεύθυνος τύπου της Germanwings Andreas Engel, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα θετικά αποτελέσματα της ελληνικής αγοράς το 2012. Πέρσι, η αεροπορική εταιρία διακίνησε 325.000 επιβάτες από τη Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. Για το 2013, η Germanwings σχεδιάζει την περαιτέρω διεύρυνση της ελληνικής αγοράς με τρεις νέες συνδέσεις από τον κόμβο της στο Αμβούργο, προς Ηράκλειο, Κω και Κέρκυρα. Επιπλέον, τον Μάιο η εταιρία ξεκίνησε την πρώτη απευθείας πτήση από το Ανόβερο προς τη Θεσσαλονίκη.

Στόχος της εταιρίας, που έχει την έδρα της στην Κολωνία, είναι να προσφέρει συνδέσεις προς σημαντικές επιχειρηματικές πόλεις της Ευρώπης, της Βορείου Αφρικής και του Ισραήλ, εστιάζοντας σε τρεις ομάδες επιβατών: Business Travelers, Άτομα που επισκέπτονται Φίλους και Συγγενείς & Ταξιδιώτες Αναψυχής. Επί του παρόντος, το 42% των επιβατών της Germanwings είναι business travelers.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.