H Huawei είναι πια η Νο1 εταιρεία σε πωλήσεις στον κόσμο

H Huawei με πωλήσεις 55,8 εκατ. συσκευών βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης των κατασκευαστών με μερίδιο 19,6%

Παρά στον “τυφώνα” του κορωνοϊού και σε πείσμα των κυρώσεων της αμερικανικής κυβέρνησης, η Huawei κατάφερε και ξεπέρασε την Samsung σε παγκόσμιες πωλήσεις συσκευών και από αυτό τον μήνα βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου. 

Όπως δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων, στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, η Huawei με πωλήσεις 55,8 εκατ. συσκευών βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης των κατασκευαστών με μερίδιο 19,6%, αφήνοντας πίσω της την Samsung με πωλήσεις 53,7 εκατ. συσκευών και μερίδιο 18,9%. 

Η κατάληψη της πρώτης θέσης από την Huawei αποτελούσε τον κύριο στόχο της εταιρείας, ένα στόχο που επετεύχθει παρά το γεγονός ότι το 2020 η Huawei δεν πουλάει σε όλο τον πλανήτη λόγω των απαγορεύσεων της κυβέρνησης των ΗΠΑ, αλλά και της γενικότερης πτώσης της αγοράς των smartphones σε όλο τον κόσμο. 

Η επιτυχία της Huawei γίνεται ακόμα πιο σημαντική, αν σκεφτεί κάποιος ότι η αγορά των ΗΠΑ, μια από τις μεγαλύτερες και πιο φιλικές προς τα smartphones αγορές του κόσμου, είναι “κλειστή” για τον Κινεζικό κολοσσό. 

Στην τρίτη θέση της κατάταξης βρίσκεται η Apple, η οποία αν και κατάφερε μια εντυπωσιακή αύξηση των ετήσιων πωλήσεων της (+25%) έχει πωλήσεις “μόλις” 45,1 εκατ. συσκευών και μερίδιο 15,8%. Η Xiaomi βρίσκεται σταθερά στην 4η θέση με 28,8 εκατ. συσκευές (10,1% μερίδιο) και δείχνει να απειλείται από την Oppo η οποία πλησιάζει με 25,8 εκατ. συσκευές και 9,1% μερίδιο αγοράς.

Γενικά συμπεράσματα πωλήσεων

Η πανδημία δείχνει να επηρέασε περισσότερο τις πωλήσεις των “μικρότερων” εταιρειών με τους καταναλωτές να προτιμούν τις πιο “επώνυμες” μάρκες. Το μερίδιο των 10 κορυφαίων εταιρειών συγκεντρωτικά φτάνει το 88% σε σχέση με 80% την προηγούμενη χρονιά, 

Ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των πωλήσεων της Huawei έγινε εντός της κινεζικής αγοράς, με μια αύξηση πωλήσεων που έφτασε το +11%, ενώ οι διεθνείς πωλήσεις της παρουσίασαν μια μείωση -3%. 

Η μεγαλύτερη πτώση για την Samsung (-29%) πραγματοποιήθηκε στις ασιατικές αγορές, ενώ σημαντικό μερίδιο στην πτώση είχαν και οι μέχρι τώρα “κραταιές” αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ λόγω της πανδημίας. 

Η realme ήταν η μοναδική εταιρεία που κατάφερε να επιτύχει διψήφια ετήσια αύξηση πωλήσεων (11%) ενώ ήταν και η εταιρεία με το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μερίδιο φτάνοντας στην 7η θέση των παγκόσμιων πωλήσεων. 

Η Apple είδε αύξηση των πωλήσεων χονδρικής κατά 3% και εσόδων κατά 2%, ενώ κατάφερε να έχει σημαντικές πωλήσεις τόσο στα ακριβά της μοντέλα (iPhone 11) όσο και στην φτηνή της σειρά (iPhone SE) η οποία κέρδισε μεγάλο μέρος των προτιμήσεων του κόσμου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ